موضوعات داغ

نبکا به عنوان واحد نمونه تولیدی صنایع خودرو برقی انتخاب شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در بیست‌وهشتمین مراسم روز ملی صنعت و معدن، جمعی از مقامات بلندپایه کشور، از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس و هیات رئیسه اتاق ایران، معاون وزارت صمت و فعالان اقتصادی حضور داشتند. این مراسم در سالن اجلاس سران برگزار شد و بر اهمیت نقش صنایع در توسعه اقتصادی کشور تاکید شد.

در این مراسم، از واحدهای نمونه تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی تقدیر به عمل آمد. شرکت خودروی برقی نوین ماهان نبکا، به عنوان واحد نمونه تولیدی در بخش صنایع خودرو، موفق به دریافت نشان افتخار شد. جناب آقای دکتر سالاری، مدیرعامل این شرکت، تندیس و لوح تقدیر خود را از دستان وزیر محترم صمت، جناب دکتر علی آبادی، دریافت کردند.

این تجلیل، نشان‌دهنده تلاش‌ها و دستاوردهای شرکت نبکا در حوزه تولید خودروهای برقی و تعهد آن به ارتقای کیفیت و نوآوری در صنعت خودروسازی کشور است.

نبکا به عنوان واحد نمونه تولیدی صنایع خودرو برقی انتخاب شد

محصول تولیدی شرکت نبکا، خودروی اسکای ول ET5 به عنوان اولین خودروی برقی وارد خیابان‌های ایران شده و با پکیج باتری ۷۲ کیلووات ساعتی، قادر است تا ۵۲۰ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل طی کند. قدرت ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر، تمامی نیازهای رانندگان را به‌خوبی پاسخ می‌دهد و آن را به خودرویی پیشرو در بازار خودروهای برقی تبدیل کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد