موضوعات داغ

ثبت نام غیر حضوری میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 میتسوبیشی تلاش خودرو ایرانیان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت تلاش خودرو ایرانیان به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزه خودرو، همزمان با اعلام ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر، فرآیند ثبت نام غیر حضوری این خودرو را در نمایندگی شماره 1003 میتسوبیشی تلاش خودرو ایرانیان آغاز کرده است.

یکی از ویژگی‌های مجموعه تلاش خودرو ایرانیان، انجام غیرحضوری فرآیند پس از ثبت نام خودرو است که این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه اتلاف وقت، فرآیند ثبت نام خودرو صورت می‌پذیرد. به طور مثال ثبت نام خودروی میتسوبیشی اوتلندر در نمایندگی 1003 به صورت غیر حضوری امکان پذیر خواهد بود.

آن دسته از مشتریانی که امکان ثبت نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را داشته، می‌توانند نمایندگی 1003 میتسوبیشی تلاش خودرو ایرانیان را انتخاب و با خیالی آسوده اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام کنند. از مزایای انتخاب این نمایندگی می‌توان به ارائه خدمات استاندارد، مدیریت زمان، ارسال رایگان خودرو در ب منزل در شهر تهران و ارسال خودرو بهسایر شهرهای کشور و همچنین مشاوره و همراهی قدم به قدم در تمامی مراحل ثبت‌نام اشاره کرد.

شرکت آرین موتور به عنوان واردکننده میتسوبیشی اوتلندر، از متقاضیان حائز شرایط دعوت کرده است از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه لغایت پایان روز شنبه، ۱۶/ ۰۴/ ۱۴۰۳ به فروشگاه اینترنتی این شرکت به نشانی https://sales.arian-motor.com مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ متفاوت L-Line، M-Line و H-Line با قیمت علی‌الحساب مبادی ورودی به فروش می‌رسد. حدود ۵۰ درصد این قیمت به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام از متقاضی دریافت می‌شود. بدین ترتیب، اوتلندر تیپ L-Line با پیش‌پرداخت ۹۴۰ میلیون تومان، اوتلندر تیپ M-Line با پیش‌پرداخت ۹۴۵ میلیون تومان و اوتلندر H-Line با پیش‌پرداخت ۹۵۰ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت قطعی خودروها در آینده به اطلاع مشتریان رسانده می‌شود. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

میتسوبیشی اوتلندر

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر

یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی میتسوبیشی اوتلندر است که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو شیراز به صورت رسمی توسط شرکت آرین موتور به نمایش درآمده است. اوتلندر 2024 که در سه تریم مجزا به بازار عرضه شده، از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد. این موتور پرقدرت توانایی تولید 160 اسب بخار نیرو و 280 نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس انتخابی برای انتقال این قدرت، یک گیربکس CVT هشت سرعته اتوماتیک است که امکان تعویض دستی دنده‌ها را نیز فراهم می‌آورد.

میتسوبیشی در راستای کاهش مصرف سوخت و انتشار آلایندگی، یک سیستم هیبریدی خفیف نیز بر روی این پیشرانه نصب کرده است. این سیستم که البته توان محرکه اصلی را از موتور بنزینی دریافت می‌کند، از یک موتور الکتریکی کوچک برای تقویت گشتاور در لحظات اولیه شتاب‌گیری بهره می‌برد.

در بخش ایمنی و امنیت سرنشینان، اوتلندر جدید مجهز به شش کیسه هوای ایمنی است که در صورت بروز تصادف، از سرنشینان در برابر آسیب‌های جدی محافظت می‌کنند. سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی و کنترل کشش نیز کمک می‌کنند تا خودرو در شرایط نامساعد آب و هوایی و جاده‌ای تعادل خود را حفظ کرده و از لغزش‌های ناخواسته جلوگیری شود.

از دیگر تجهیزات ایمنی پیشرفته در این خودرو می‌توان به رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین 360 درجه پانوراما و دوربین دید عقب اشاره کرد. این سیستم‌های کمکی باعث می‌شوند راننده به طور کامل از وضعیت اطراف خودرو آگاه بوده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری شود.

میتسوبیشی اوتلندر

راه های ارتباطی

علاقه مندان جهت ثبت نام خودرو میتسوبیشی اوتلندر و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی شماره 1003 میتسوبیشی تلاش خودرو ایرانیان در شهر تهران (سعادت آباد) مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱-۷۹۱۱۲ و ۰۲۱-۲۲۳۸۶۲۹۴ تماس حاص فرمایند. همچنین علاوه بر شعبه تهران، متقاضیان می توانند در شهر تبریز به نشانی ولیعصر، فلکه بزرگ به سمت مسجد الصادق مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۴۱-۸۲۸۶۸۶۸۶ داخلی ۲۸۰ و ۲۸۱ تماس حاصل فرمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد