موضوعات داغ

شرایط پیش فروش تیگارد x35 با موعد تحویل ۴ ماهه + جدول تیرماه ۱۴۰۳

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرایط پیش‌فروش کراس اوور تیگارد X35 از سوی سانیار موتور اعلام شد. شرکت در این طرح تنها به شیوه حضوری و از طریق شبکه نمایندگان مجاز تیگارد در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

سانیار موتور در بخشنامه جدید خود، تیگارد X35 را به شیوه پیش‌فروش در دسترس خریداران قرار داده است. این طرح از روز شنبه ۱۶ تیرماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. خودروها پس از ۱۲۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

در طرح پیش‌فروش تیگارد X35، این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مبلغ در چهار مرحله از خریدار دریافت می‌شود. به بیان بهتر، متقاضی این ماشین نخست در هنگام ثبت‌نام، مبلغ ۲۹۵ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز می‌کند. ۴۵ روز پس از تأیید قرارداد، ۱۹۵ میلیون تومان و ۴۵ روز بعد نیز مبلغ ۱۹۵ میلیون تومان از خریدار دریافت می‌شود. در هنگام ارسال دعوتنامه نیز از مشتری خواسته می‌شود تا مابقی مبلغ خودرو را به شرکت پرداخت کند.

در این طرح، تیگارد X35 در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای و به عنوان مدل ۱۴۰۳ شماره‌گذاری می‌شود. توجه داشته باشید که برای شرکت در این طرح می‌بایست به عاملیت‌های مجاز تیگارد مراجعه کنید که اسامی و نشانی آن‌ها در وب‌سایت اصلی این شرکت به نشانی tigardmotor.com ذکر شده است.

شرایط پیش‌فروش تیگارد X35 سانیار موتور در تیرماه ۱۴۰۳

نام خودروتیگارد X35
قیمت خودرو۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
موعد تحویل۱۲۰ روزه
سود مشارکت سالیانه۱۸ درصد
رنگ‌بندیمشکی، سفید و نقره ای
روش فروشپیش‌فروش با پرداخت ۴ مرحله ای
پیش پرداخت در هنگام ثبت نام۲۹۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش پرداخت ۲ (۴۵ روز پس از تأیید قرارداد)۱۹۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پیش پرداخت ۲ (۹۰ روز پس از تأیید قرارداد)۱۹۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت نهاییدرخواست تسویه حساب از طریق صدور دعوتنامه

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد