موضوعات داغ

شرایط پیش‌فروش میتسوبیشی اوتلندر با موعد تحویل ۳ ماهه + جدول تیرماه ۱۴۰۳

عکس مطلب اول

فراخوان تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه برای خودروی اوتلندر صادر شد. این فراخوان مخصوص آن دسته از متقاضیانی است که در مرحله نخست عرضه اوتلندر در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی شرکت کرده و مایل به خرید این ماشین بوده‌اند.

شرکت آرین موتور به عنوان واردکننده میتسوبیشی اوتلندر، از متقاضیان حائز شرایط دعوت کرده است از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه لغایت پایان روز شنبه، ۱۶/ ۰۴/ ۱۴۰۳ به فروشگاه اینترنتی این شرکت به نشانی https://sales.arian-motor.com مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ متفاوت L-Line، M-Line و H-Line با قیمت علی‌الحساب مبادی ورودی به فروش می‌رسد. حدود ۵۰ درصد این قیمت به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام از متقاضی دریافت می‌شود. بدین ترتیب، اوتلندر تیپ L-Line با پیش‌پرداخت ۹۴۰ میلیون تومان، اوتلندر تیپ M-Line با پیش‌پرداخت ۹۴۵ میلیون تومان و اوتلندر H-Line با پیش‌پرداخت ۹۵۰ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت قطعی خودروها در آینده به اطلاع مشتریان رسانده می‌شود. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است. جزئیات کامل طرح پیش‌فروش میتسوبیشی اوتلندر آرین موتور را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول پیش فروش اوتلندر با تحویل ۹۰ روزه در تیر ۱۴۰۳

نام خودرو/ شرحاوتلندر تیپ L-Lineاوتلندر تیپ M-Lineاوتلندر تیپ H-Line
کد طرح فروشOUT-O-301LOUT-O-301MOUT-O-301H
قیمت علی‌الحساب۱.۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۱.۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۱.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
مبلغ پیش پرداخت۹۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۹۴۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
مدل۲۰۲۳۲۰۲۳۲۰۲۳
جریمه دیرکرد سالانه۱۲ درصد۱۲ درصد۱۲ درصد
سود مشارکت و انصرافصفر درصدصفر درصدصفر درصد
رنگ‌های قابل‌عرضهمشکی، سفید، قهوه‌ای، قرمزمشکی، سفید، قهوه‌ایمشکی، سفید

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد