موضوعات داغ

عرضه کامیونت فورس 6 تن در بورس کالا انجام شد + جدول تیر 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز مصادف با 30 تیر 1403 تالار خودروی بورس کالا امروز میزبان عرضه و معامله 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) بود. این کامیونت‌ها که از نوع کابین خوابدار 6 تن و بدون کاربری خاص هستند، توجه خریداران زیادی را به خود جلب کردند.

شرکت بهمن دیزل، به عنوان عرضه‌کننده این خودروها، با استقبال چشمگیری از سوی متقاضیان روبرو شد. در حالی که تنها 20 دستگاه برای فروش ارائه شده بود، تقاضا برای خرید به 55 دستگاه رسید که نشان‌دهنده علاقه قابل توجه بازار به این محصول است.

قیمت نهایی هر دستگاه کامیونت فورس در این معامله، یک میلیارد و 714 میلیون و 225 هزار تومان تعیین شد. این مبلغ، قیمت پایه خودرو را شامل می‌شود و خریداران باید توجه داشته باشند که هزینه‌های اضافی نیز به آن افزوده خواهد شد.

مشخصات خودروهای عرضه شده شامل مدل 1403 با رنگ سفید است. علاوه بر قیمت اصلی، خریداران باید 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده را نیز پرداخت کنند. همچنین، هزینه‌های جانبی دیگری به مبلغ 11 میلیون و 533 هزار تومان وجود دارد که شامل مواردی چون مالیات، عوارض شماره‌گذاری، هزینه پلاک، صدور و هوشمندسازی کارت خودرو، و بیمه شخص ثالث می‌شود.

نکته قابل توجه برای خریداران این است که تاریخ تحویل خودروها 30 شهریور تعیین شده است.

جدول کامیونت فورس 6 تن در بورس کالا تیر 1403

خودرو کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری
عرضه ۲۰ دستگاه
تقاضا ۵۵ دستگاه
عرضه کننده بهمن دیزل
قیمت پایانی یک میلیارد و ۷۱۴ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان
تاریخ تحویل ۳۰ شهریور
قیمت نهایی قیمت کشف شده، ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه های جانبی به مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان شامل مالیات، عوارض شماره گذاری، پلاک، صدور و هوشمندسازی کارت خودرو، بیمه شخص ثالث و ...

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد