موضوعات داغ

شرایط فروش کامیون فورس کابین خوابدار ٦ تن در بورس کالا + جدول تیر 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن شرایط عرضه کامیون فورس کابین خوابدار ٦تن را در بورس کالا اعلام کرد.

بر این اساس عرضه این خودرو از ساعت ٩صبح روز شنبه مورخ ١٤٠٣/٠٤/٣٠ آغاز تا پایان همان روز ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است درصد پیش پرداخت سفارش خرید برابر %١٠ قیمت پایه می باشد.

شرایط فروش کامیون فورس کابین خوابدار ٦ تن در بورس کالا

کامیون فورس کابین خوابدار٦تن محصول
FORCER 6155 کد محصول
٨٢١٧١٢ کد عرضه
٥,٦١٠,٠٠٠,٠٠٠ قیمت پایه فروش کارخانه (ریال)
0 درصد سود انصراف سالانه
درصد0.25 جریمه دیرکرد (روزانه)
سفید رنگ
1403 مدل
30 شهریور 1403 سررسید قرارداد سلف

در این دوره، متقاضی مخیر به انتخاب و خرید از شرکت بهمن دیزل می باشد. متقاضی می تواند در زمان واریز وجه مربوط به مالیات و سایر هزینه ها از طریق آدرس bahman.iranecar.comنسبت به اعلام و انتخاب کاربری مد نظر و واریز وجه مربوطه به همراه سایر هزینه ها اقدام نماید. همچنین در صورت عدم تمایل متقاضی جهت خرید کاربری از شرکت بهمن دیزل، محصول مذکور بدون کاربری عرضه شده و خریداران بایستی در این مدت نسبت به نصب یکی از کاربری های مجاز بر روی شاسی کامیونت توسط یکی از کاربری سازان مجاز اقدام نمایند. مهلت قانونی برای استفاده از پلاک گذر موقت، ٣ماه بوده و خریداران می بایست جهت تغییر پلاک از گذر موقت به پلاک ملی به پلیس راهور )شماره گذاری( مراجعه نماید.

قواعد و ضوابط بخشنامه :

1- کلیه موارد مرتبط با وظایف و تعهدات خریدار و فروشنده و سایر بندهای اجرایی مطابق با دستورالعمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران مصوب ١٣٨٩/٠٨/٢٢هیئت مدیره بورس و اوراق بهادار قابل اجرا می باشد.

2- دستورالعمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران در قسمت اطلاعیه های فروش گروه بهمن به آدرس https://bahman.ir/SalesAnnouncementsبخش اطلاعیه های فروش بهمن دیزل بارگذاری گردیده و به پیوست نیز قابل مشاهده می باشد.

3- خریداران بایستی جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله دربورس و درمدت زمان مقررتعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی٧روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت بهمن دیزل به آدرس bahman.iranecar.com نسبت به ایجاد و تکمیـل پـروفایل خـود اقـدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه های مربوط به ارزش افزوده، هزینه های پلاک ، شماره گذاری و انتخاب عاملیت موردنظر خود اقدام نمایند.

4- پرداخت هزینه های مربوط به مالیات و ارزش افزوده، عوارض، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه های مرتبط مطابق مندرجات ستون توضیحات اطلاعیه عرضه حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا توسط خریدار الزامی بوده و در صورت تغییر هر یک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت مابه التفاوت پرداخت می باشد.

5- چنانچه کارگزار خریدار تا پایان ٣ روز کاری پس از مهلت تسویه امور تسویه را انجام ندهد، حسب مورد، معامله یا قرارداد کشف پریموم وی منفسخ گردیده و کارگزار خریدار مکلف است ۵درصد ارزش معامله را به عنوان خسارت به همراه سایر هزینه های مصوب شامل دو سر کارمزد بورس، کارمزد کارگزار فروشنده، دو سرکارمزد تسویه و دو سر حق نظارت سازمان، پرداخت نماید. خسارت انفساخ معامله باید حداکثر یک روز کاری پس از اعلام اتاق پایاپای و به صورت یکجا به نفع فروشنده و به حساب بستانکاران موقت شرکت واریز شود. در صورت پرداخت جریمه های تاٌخیر معامله قبل از زمان

انفساخ، کارگزار خریدار باید مابه التفاوت خسارت انفساخ و خسارت تاٌخیر پرداخت شده را به حساب بستانکاران موقت پرداخت نماید. پرداخت خسارت انفساخ به فروشنده از طریق کارگزار فروشنده و پس از کسر تعهدات فروشنده در مقابل اتاق پایاپای صورت می گیرد.

6- در صورت ارائه درخواست تحویل با تاٌخیر، طبق ماده ٢٤این دستورالعمل و احراز عدم تحویل کالا از سوی فروشنده توسط اتاق پایاپای فروشنده مکلف است ٠/٢۵درصد مبلغ مقادیر تحویل نشده قرارداد را به صورت روزشمار به ازای روزهای تاٌخیر بین پایان زمان تحویل و تاریخ تحویل کالا به عنوان خسارت تاٌخیر پرداخت نماید.

7- جهت کسب اطلاعات بیشتر و سایر شرایط عرضه به سایت بورس کالا و بخش اطلاعیه های عرضه به آدرس مراجعه فرماییدime.co.ir/arze.html

8- عاملیتهای محترم میبایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت خریداران قرار دهند

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد