موضوعات داغ

سلتوس کیا مدل 2025 معرفی شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کیا از مدل 2025 سلتوس رونمایی کرده است. این خودرو 100 دلار گران‌تر از نسل قبلی خود است و تعدادی به‌روزرسانی نسبتاً جزئی دارد.

در حالی که اکثر تغییرات مثبت هستند، نسخه S نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی خود را از دست داده است.

کیا از مدل 2025 سلتوس پرده برداری کرده که به زودی به نمایندگی‌ها خواهد رسید. زمانی که این اتفاق بیفتد، قیمت آن 100 دلار بیشتر از مدل قبلی خواهد بود و قیمت پایه از 24,590 دلار شروع می‌شود.

از آنجایی که این کراس‌اوور سال گذشته فیس‌لیفت شده بود، تغییرات این بار نسبتاً جزئی هستند. با این حال، کیا اعلام کرده که "ویژگی‌های استاندارد جدید و بهبودهایی در تمام سطوح تریم" وجود دارد.

بیشتر تغییرات مربوط به سلتوس EX میان‌رده است که اکنون در نسخه‌های دو دیفرانسیل به هشدار فاصله پارک در دنده عقب و درب صندوق عقب برقی هوشمند مجهز شده است. این تغییرات در مدل بالارده سلتوس SX نیز اعمال شده، اما EX یک بسته سقف پانوراما جدید ارائه می‌دهد.

سلتوس S مقرون به صرفه از قیمت 25,090 دلار شروع می‌شود و چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی جدید با طراحی دو رنگ دارد. این مدل همچنین شیشه راننده با قابلیت بالا و پایین رفتن خودکار را به دست آورده که تغییری جزئی نسبت به حالت قبلی با فقط پایین رفتن خودکار است.

توضیحات عکس

متأسفانه همه خبرها خوب نیست زیرا یک نمایشگر 4.25 اینچی جایگزین نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی قبلی شده است. این ناامیدکننده است، اما حداقل نسخه S افزایش قیمت 100 دلاری را ندارد.

علاوه بر تغییرات ذکر شده، کیا به "داخلی به‌روز شده با مواد و پرداخت‌های بهبود یافته که تجربه رانندگی را ارتقا می‌دهد" اشاره کرده است. شرکت جزئیات بیشتری ارائه نکرد، اما تأیید کرد که سلتوس EX AWD اکنون دارای پوشش محفظه بار است.

نسخه‌های LX، S و EX همگی به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری مجهز هستند که 146 اسب بخار (109 کیلووات / 148 پی‌اس) قدرت و 132 پوند-فوت (179 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این موتورها به یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) متصل هستند که به کراس‌اوور امکان می‌دهد از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در زمان نه چندان چشمگیر 9.3 ثانیه طی کند. در نسخه‌های مجهز به سیستم چهار چرخ محرک، این زمان به 10.1 ثانیه افزایش می‌یابد.

سلتوس کیا مدل 2025 معرفی شد

خریداران به دنبال عملکرد بهتر می‌توانند نسخه‌های SX یا X-Line را انتخاب کنند. آنها دارای موتور توربوشارژ 1.6 لیتری با 195 اسب بخار (145 کیلووات / 198 پی‌اس) قدرت و 195 پوند-فوت (264 نیوتن متر) گشتاور هستند. این موتورها به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد متصل هستند. این پیکربندی به آنها امکان می‌دهد در 8.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد