موضوعات داغ

لکسوس LX 2025 با طراحی داخلی و خارجی جدید، تصاویر رندری از نسل جدید شاسی بلند لوکس ژاپنی + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا در سال‌های اخیر در آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشته است و همواره با جنرال موتورز برای کسب عنوان پرفروش‌ترین خودروساز رقابت می‌کند. طبیعتاً، هر دو برند تویوتا و لکسوس به این موفقیت کمک می‌کنند.

برند تویوتا به ویژه از نظر فروش در ایالات متحده عملکرد عالی دارد، اما برند لوکس لکسوس پس از رشد فوق‌العاده در سال 2023 و تداوم موفقیت در سال 2024 تاکنون، حتی چشمگیرتر بوده است. جالب اینجاست که محبوبیت این دو برند صرفاً بر اساس مدل‌های ارزان‌قیمت آنها نیست، بلکه شاسی‌بلندهای متوسط و بزرگ نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

این امر کاملاً طبیعی است زیرا تویوتا و لکسوس در این بخش مدل‌های بسیار جدیدی دارند - اولین تویوتا گرند هایلندر یا کراون سیگنیا مدل 2024، لکسوس TX، لکسوس GX 550 کاملاً جدید، وانت تویوتا تاکوما، بازگشت لندکروزر، یا 4Runner که به زودی عرضه می‌شود. اکثر آنها، به ویژه شاسی‌بلندها و وانت متوسط پرفروش، بر اساس نسخه شاسی جدا از پلتفرم TNGA (GA-F) ساخته شده‌اند: GX، لندکروزر، تاکوما و 4Runner.

اما فراموش نکنیم که این پلتفرم همچنین میزبان مدل‌های بزرگی مانند لکسوس LX، تویوتا تاندرا و سکویا، یا لندکروزر J300 است. البته مدل آخر به آمریکا باز نمی‌گردد، به ویژه اکنون که J250 (یا پرادو) برای پر کردن جای آن در بسته‌ای فشرده‌تر و بسیار مقرون به صرفه‌تر رسیده است. بنابراین، تنها نماینده دسته شاسی‌بلندهای بزرگ اکنون لکسوس LX مدل J310 است که از سال مدل 2022 در بازار حضور دارد.

لکسوس LX 2025 با طراحی داخلی و خارجی جدید

طبیعتاً، از آنجا که رقابت در این بخش شدید است، تویوتا و لکسوس ممکن است نخواهند دست روی دست بگذارند - حداقل بر اساس شایعات و دنیای خلاقانه سازندگان محتوای دیجیتال خودرو. به طور دقیق‌تر، افراد خوب کانال AutoYa info در یوتیوب یک شعبه فرعی به نام AutoYa Interior دارند، و آنجاست که تمام تصاویر کامپیوتری لکسوس LX اکنون قرار دارد، زیرا مجری و طراح مقیم معتقدند اکنون زمان دیجیتالی مناسبی برای یک فرآیند بازطراحی مجازی برای مدل‌های سال 2025 یا 2026 است.

مانند همیشه، مجری کانال تغییرات احتمالی را توضیح می‌دهد - آنها به طور غیررسمی و فرضی یک فیس‌لیفت جزئی را تصور می‌کنند که عمدتاً نمای جلو را با چراغ‌های جلوی بازطراحی شده و جلوپنجره اصلاح شده تحت تاثیر قرار می‌دهد. ما همچنین قطعاً چرخ‌های آلیاژی جدیدی خواهیم داشت، به همراه اصلاحات احتمالی اعمال شده بر روی چراغ‌های عقب. البته، آنها لکسوس LX مدل 2025 یا 2026 را با چند تغییر در داخل خودرو نیز تصور می‌کنند.

واضح‌ترین تغییر، تعویض فرضی از دو صفحه نمایش مرکزی قرار گرفته روی هم با نسبت‌های ابعاد متفاوت (یکی عریض‌تر در بالا و یکی باریک‌تر و عجیب در پایین) به یک تجربه تک صفحه نمایش بزرگ خواهد بود که در آن نمایشگر بزرگ‌تر بیشتر قسمت مرکزی داشبورد را بالای واحد کنترل تهویه فیزیکی اشغال می‌کند. همچنین، آنها فراموش نکرده‌اند که گزینه‌های رنگ لوکسی را نیز اضافه کنند. خب، نظر شما چیست؟

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/4/13
قدیمیش هم جدیده,
1403/4/13
دیگه زیبا نیست.