موضوعات داغ

بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبریدی با برد 2100 کیلومتری، نسخه جدید خودرو وارداتی بازار ایران + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو BYD Song L DM-i، یک شاسی‌بلند کامپکت، از جدیدترین پلتفرم هیبریدی پلاگین DM-i 5.0 بی‌وای‌دی با برد 2,100 کیلومتر بهره خواهد برد. انتظار می‌رود فروش این خودرو در نیمه دوم امسال آغاز شود و با قیمت پایه حدود 120,000 یوان (16,500 دلار آمریکا) تأثیر قابل توجهی در بازار ایجاد کند. با توجه به تجربه ما از آزمایش Seal 06 DM-i، پیش‌بینی می‌کنیم Song L DM-i نیز ارزش خوبی در برابر قیمت داشته باشد.

Song L DM-i از یک سیستم هیبریدی پلاگین متشکل از موتور 1.5 لیتری و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که به ترتیب 99 و 215 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. انتظار می‌رود برد ترکیبی سوخت و برق از 2,000 کیلومتر فراتر رود، با مصرف سوخت تنها 2.9 لیتر در 100 کیلومتر. سیستم تعلیق عقب از طراحی مستقل چهار بازویی منحصر به فردی برخوردار خواهد بود که جذب ضربه و عملکرد دینامیکی بهتری را نوید می‌دهد. از آنجا که BYD Song L DM-i جدید بر روی پلتفرم DM-i 5.0 PHEV ساخته خواهد شد، انتظار داریم نسبت به مدل تمام الکتریکی BYD Song L موجود، سواری نرم‌تری ارائه دهد.

توضیحات عکس

تصویر جاسوسی جدید از داخل Song L DM-i شباهت زیادی به نسخه قبلی دارد و همچنین شباهت‌هایی با Qin L DM-i دارد. این خودرو دارای یک پنل دیجیتال کاملاً یکپارچه و یک صفحه نمایش مرکزی شناور است که به نظر می‌رسد 15.6 اینچی باشد. خودرو دارای یک فرمان چهار پره است که از ویژگی‌های طراحی خانواده Dynasty محسوب می‌شود. امکانات اضافی شامل یک پنل شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند با حداکثر توان شارژ 15 وات و صندلی‌های اسپرت یکپارچه با روکش چرم روشن است که لمسه‌ای از لوکس بودن را به فضای داخلی می‌افزاید.

این شاسی‌بلند میان‌سایز BYD Song L DM-i از نظر ظاهری دارای جلوپنجره مشکی "دهان اژدها"، چراغ‌های LED باریک، ورودی هوای ذوزنقه‌ای، قوس‌های چرخ با تزئینات پلاستیکی، دستگیره‌های در جمع‌شونده و شیشه‌های عقب دودی است. قسمت عقب دارای چراغ‌های عقب منحصر به فرد، اسپویلر سقف و سیستم تعلیق مستقل است.

فضای داخلی بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبریدی

ابعاد این خودرو 4780/1898/1670 میلی‌متر با فاصله محوری 2782 میلی‌متر است که کمی بزرگتر از Song Plus است. از چرخ‌های 225/60 R18 یا 235/50 R19 استفاده می‌کند و وزن آن بین 1930 تا 2000 کیلوگرم است. داخل خودرو دارای چیدمان صندلی 2+3 است که نشان می‌دهد ممکن است جایگزین Song Plus فعلی شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد