موضوعات داغ

نسخه جدید ابرخودرو دانگ فنگ معرفی شد، منگشی ام-هیرو ۹۱۷ با فناوری های جدید ارتباطی + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ در شانگهای، شرکت‌های استاروین ساتکام و دانگ‌فنگ منگشی به طور مشترک نسخه فرماندهی ارتباطات ام-هیرو ۹۱۷ را رونمایی کردند.

ادعا می‌شود این اولین راهکار ایستگاه پایه یکپارچه ۵G+A/6G نصب شده روی خودرو در جهان است. این فناوری قابلیت‌های ارتباطی قدرتمندی را چه در مناطق شهری و چه در مناطق دورافتاده برای خودرو فراهم می‌کند تا اتصال شبکه پایدار تضمین شود.

ارتباطات ماهواره‌ای از طریق یک ترمینال اینترنت ماهواره‌ای پویای آرایه فازی فوق باریک RUV-900 انجام می‌شود. این امکان پوشش کامل باند Ku، آنتن‌های اسکن الکترونیکی نانوثانیه‌ای، پهنای باند داخلی تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و شبکه‌سازی ماهواره‌ای با قفل خودکار سریع را فراهم می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند در حین انجام وظایف در محیط‌های پیچیده، تماس‌های ویدیویی امن و بدون محدودیت در زمان واقعی داشته باشند و آپلود سریع داده‌هایی مانند تصاویر و دستورالعمل‌ها را تضمین کنند.

به نظر می‌رسد این خودرو واقعی باشد و نه صرفاً یک مفهوم نمایشی. فست تکنولوژی گزارش می‌دهد که از این خودرو در موقعیت‌هایی مانند پشتیبانی اضطراری، جستجو و نجات و در شرایطی که ارتباطات محرمانه مورد نیاز است، استفاده خواهد شد.

منگشی ام-هیرو ۹۱۷

ام-هیرو ۹۱۷ توسط دانگ‌فنگ تولید می‌شود و همچنین به عنوان منگشی ۹۱۷ (warrior) شناخته می‌شود. این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای سال گذشته به طور عمومی رونمایی شد و تحویل آن در سال ۲۰۲۳ آغاز گردید. هر دو نسخه تمام الکتریکی و EREV در دسترس هستند. نسخه‌های کاملاً برقی از باتری Qilin شرکت CATL با ظرفیت ۱۴۲.۷ کیلووات ساعت استفاده می‌کنند که برد ۵۰۵ کیلومتری را فراهم می‌کند.

با این حال، نسخه فرماندهی ارتباطات بر اساس نسخه برد گسترده ام-هیرو ۹۱۷ ساخته شده است. از موتور ۱.۵ لیتری DFMC15TP1 به عنوان گسترش‌دهنده برد با حداکثر قدرت ۱۴۵ کیلووات استفاده می‌کند. برخلاف ۹۱۷ تمام الکتریکی، این نسخه دارای سه موتور الکتریکی به جای چهار موتور است و مجموع قدرت آنها ۶۰۰ کیلووات است که در مقایسه با ۸۰۰ کیلووات نسخه الکتریکی کاهش یافته است.

ابعاد نسخه فرماندهی ارتباطات ۵۰۹۶، ۲۰۸۰ و ۲۳۱۴ میلی‌متر (طول/عرض/ارتفاع) و فاصله بین محورها ۲۹۵۰ میلی‌متر است. وزن خالص ۳۵۰۰ کیلوگرم است. ظرفیت باتری ۶۵.۸ کیلووات ساعت و برد ترکیبی ۶۰۰ کیلومتر (CLTC) است.

و به عنوان مدرکی دیگر بر قدرتمند بودن این خودرو، با استاندارد ضد انفجار کلاس B امنیت عمومی مطابقت دارد و دارای پوشش ضد انفجار، فیلم ضد انفجار شیشه TPE و تایرهای ران‌فلت است. بدون شک با چنین مشخصاتی، این خودرو را در فیلم بعدی گرگ جنگجو خواهیم دید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد