موضوعات داغ

هیوندای پالیسید جدید چه شکلی است؟ + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کره‌ای به آزمایش نسل جدید کراس‌اوور پرچمدار خود ادامه می‌دهد، و ماه گذشته نمونه‌های آزمایشی در لنز جاسوسان عکاس گرفتار شدند، که به ما امکان داد جزئیات جدیدی از ظاهر آن را ببینیم.

بزرگترین کراس‌اوور هیوندای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۸ معرفی شد و نسخه تولیدی مفهوم HDC-2 گرندمستر بود که در تابستان همان سال به نمایش گذاشته شده بود. در سال ۲۰۲۲، این خودروی شاسی‌بلند فیس‌لیفت شد و قسمت جلوی آن کاملاً جدید شد. اکنون این مدل در انتظار تغییر نسل است و پروتوتایپ‌های استتار شده بارها توسط عکاسان جاسوس دیده شده‌اند.

در حال حاضر فقط می‌توان بخش‌های کوچکی از بدنه را دید، اما مشخص است که طراحی بدنه از سانتافه جدید الهام گرفته شده که اولین بار در ژوئیه سال گذشته نمایش داده شد. پالیسید جدید دارای ستون‌های جلویی پنهان و پنجره‌های مثلثی در درهای جلویی مشابه است، همچنین برجستگی‌های مشابهی روی گلگیرها دارد، با این تفاوت که در پالیسید کوتاه‌تر هستند و به درها نمی‌رسند. خود گلگیرها که اکنون گرد خواهند بود، روکش‌های گرد پلاستیکی سیاه خواهند داشت، برخلاف روکش‌های زاویه‌دار سانتافه جدید. در جلو، در عکس‌های جاسوسی جدید، چراغ‌های روز مشخصی از مکعب‌های عمودی دیده می‌شود، چراغ‌های جلو نسبتاً بزرگ هستند و بین آنها یک شبکه رادیاتور عمودی قرار دارد. احتمالاً در امتداد لبه کاپوت یک نوار LED ظاهر خواهد شد، مانند بسیاری از مدل‌های جدید دیگر شرکت. پالیسید جدید ستون‌های پهن پشت درهای عقب که به رنگ بدنه رنگ‌آمیزی شده‌اند را از دست خواهد داد. عنصر دیگری که در عکس‌های جاسوسی قابل مشاهده است، طراحی چراغ‌های عقب است که با چراغ‌های جلو هماهنگی دارد.

هیوندای پالیسید جدید

هنوز اطلاعات تأیید شده‌ای درباره ویژگی‌های فنی کراس‌اوور آینده وجود ندارد. انتظار می‌رود که علاوه بر نسخه‌های سنتی، نسخه‌های هیبریدی نیز ظاهر شوند و موتور بنزینی اکنون توربوشارژ خواهد بود. پالیسید فعلی در بازارهای مختلف با موتورهای بنزینی V6 3.5 MPI و V6 3.8 GDI تنفس طبیعی و همچنین یک موتور توربودیزل ۲.۲ لیتری مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد