موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی پیکاپ KMC T9 با موعد تحویل ۳ ماهه + جدول تیرماه ۱۴۰۳

عکس مطلب اول

طرح فروش نقدی پیکاپ T9 کرمان موتور از روز شنبه، نهم تیرماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. متقاضیان خرید این خودرو از ساعت ۸ صبح روز شنبه می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات کرمان موتور مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

پیکاپ KMC T9 با قیمت ۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی و خاکستری به فروش می‌رسد. موعد تحویل ماشین‌ها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

جدول شرایط فروش نقدی پیکاپ KMC T9 در تیرماه ۱۴۰۳

نام خودروپیکاپ KMC T9
طرح فروشپرداخت تک‌مرحله‌ای
قیمت۱.۹۷۹.۴۰۰.۰۰۰۰ تومان
مدل۱۴۰۳
رنگ‌بندیسفید، مشکی، رمز، آبی و خاکستری
موعد تحویل۹۰ روز کاری

مروری بر مشخصات KMC T9

پیکاپ T9 نسخه ارتقایافته و کامل‌تر KMC T8 به حساب می‌آید که نخستین ایراد مدل قبلی، یعنی استفاده از گیربکس دستی را برطرف می‌کند. این ماشین به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد. قوای محرکه از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به سمت چهار چرخ هدایت شده و خودرو ۱۹۷۰ کیلوگرمی را به حرکت درمی‌آورد.

حداکثر سرعت KMC T9 به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. پیکاپ جدید کرمان موتور در ازای پیمودن صد کیلومتر جاده ترکیبی حدود ۹.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند و حجم باک بنزین آن ۷۴ لیتر است.

پکیج کامل سیستم‌های ترمز و پایداری شامل ABS، EBD، CBC، EBA، BAS، BA، ASR، TCS، TRC، ESP و DSC می‌شود. در بخش امکانات ایمنی و رفاهی خودرو نیز به مواردی همچون سنسور پارک در جلو و عقب، دوربین 360 درجه، سیستم ورود بدون کلید، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور باران، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها، تنظیم 6 جهت برقی صندلی راننده و تنظیم 4 جهت برقی صندلی سرنشین جلو، گرم‌کن صندلی، شارژ وایرلس، آینه‌های جانبی تاشو برقی، گرم‌کن آینه‌های جانبی و سانروف اشاره شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد