موضوعات داغ

قیمت نهایی خودروهای اکستریم مدیران خودرو اعلام شد + جدول مهر 1403

عکس مطلب اول

اکستریم، برند جدید و لوکس مدیران خودرو به حساب می‌آید که در جایگاهی بالاتر از فونیکس قرار دارد. محصولات این برند، همگی مطابق با طراحی و تکنولوژی‌های لوکس هستند و مسلما برچسب قیمت قابل توجهی روی آن‌ها می‌نشیند.

مدل‌های LX و TXL با برند اکستریم عرضه می‌شوند و مدیران خودرو به تازگی قیمت آن‌ها را با در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی اعلام کرده است. طبق اعلامیه شرکت، اکستریم LX با قیمت ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت اکستریم TXL نیز ۳ میلیارد و ۲۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت خودروهای اکستریم در مهر 1403

نام خودروقیمت
اکستریم LX2.360.000.000 تومان
اکستریم TXL3.226.700.000 تومان

مشخصات فنی اکستریم TXL

اکستریم TXL با نام اصلی چری اکسید TXL یک کراس اوور سایز متوسط است که از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند. این پیشرانه ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مسئول انتقال نیروی موتور به چهار چرخ ماشین است. تی‌ایکس‌ال تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است.

اکستریم LX

مشخصات فنی اکستریم LX

اکستریم LX به موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ مجهز است که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور داشته و این مشخصات را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چهار چرخ ماشین انتقال می‌دهد. ال‌ایکس می‌تواند به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا صد را در عرض ۸.۸ ثانیه محقق سازد. مصرف سوخت شهری این ماشین ۹.۲ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد