موضوعات داغ

تویوتا تولید گران‌ترین نسخه لندکروزر را متوقف کرد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا خط تولید خود را ساده می‌کند. این خودروساز ژاپنی به تازگی نام پرایم را برای مدل‌های پلاگین هیبریدی پریوس و راو ۴ کنار گذاشت و اکنون در حال ایجاد تغییراتی در خط تولید لندکروزر برای سال ۲۰۲۵ است.

قیمت تویوتا لندکروزر ۲۰۲۵ اکنون از ۵۷۹۰۰ دلار (با هزینه حمل و نقل ۱۴۵۰ دلاری) شروع می‌شود، که نسبت به قیمت اولیه سال گذشته ۵۵۵ دلار افزایش یافته است. مدل یک‌ساله فرست ادیشن حذف شده است و خریداران می‌توانند تیپ پایه ۱۹۵۸ یا نسخه استاندارد لندکرورز با قیمت ۶۳۹۰۰ دلار را انتخاب کنند.

مدل لندکروزر ۱۹۵۸ دارای طراحی رترو با چراغ‌های LED گرد، جلوپنجره قدیمی با عبارت TOYOTA و صندلی‌های پارچه‌ای است. یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم در کابین قرار دارد. تیپ استاندارد لندکروزر دارای چراغ‌های LED مستطیلی باریک، صندلی‌های چرم مصنوعی و دو صفحه نمایش استاندارد ۱۲.۳ اینچی است.

لندکروزر

لندکروز دو ارتقای کوچک را برای سال ۲۰۲۵ دریافت می‌‌کند. درب عقب یکپارچه جدید که باعث می‌شود فضای بار در شب بیشتر نمایان باشد، و گزینه رنگ جدید آبی هریتیج برای لندکروزر استاندارد.

پکیج پریمیوم به قیمت ۵۸۴۰ دلار امکاناتی مانند رینگ‌های 20 اینچی، سیستم صوتی JBL با ۱۴ بلندگو، نمایشگر هدآپ، شارژر بی‌سیم و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

هر دو نسخه لندکروزر ۲۰۲۵ به یک پیشرانه هیبریدی ۲.۴ لیتری چهارسیلندر I-Force Max با قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۴۶۵ پوند فوت مجهز هستند که با سیستم چهار چرخ محرک استاندارد و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کار می‌کند. میانگین مصرف سوخت این شاسی بلند 23 مایل بر هر گالن اعلام شده است.

تویوتا لندکروزر ۲۰۲۵ اواخر پاییز امسال وارد نمایندگی‌ها می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد