موضوعات داغ

سدان KMC CR6 محصول جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد هم‌اینک در حال جریان است. شرکت‌های متعددی در این رویداد خودرویی بزرگ حضور دارند و از آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند.

کرمان موتور نیز با محصولات جذابی پا به نمایشگاه خودرو مشهد گذاشته که یکی از آن‌ها سدان KMC CR6 است. این محصول در حقیقت با نام S6 Pro‌ روانه کشورهای مختلف شده و به برند Livan تعلق دارد. لیوان، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک میان جیلی و لیفان بوده و علیرغم تمرکز روی تولید خودروهای باتری‌خور اقتصادی، محصولات بنزینی متعددی در سبد محصولات خود دارد.

با فاصله میان محوری تقریبا ۲.۷ متر، کی‌ام‌سی CR6 در رده سدان‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد که کابین باز و جاداری را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می‌دهد. فضای داخل این ماشین به شیوه مدرن و امروزی طراحی شده و تمام امکانات لازم برای یک سفر راحت و امن را فراهم می‌آورد.

سدان KMC CR6 محصول جدید کرمان موتور

محصول جدید کرمان موتور به موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مشخصات از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. کی‌ام‌سی CR6 از استاندارد آلایندگی یورو ۶ پیروی کرده و حداکثر سرعت ۱۹۷ کیلومتر بر ساعت را برای خودرو به ارمغان می‌آورد. رینگ‌های ۱۷ اینچی، تعلیق جلو مک فرسون، تعلیق عقب تورشن بیم، ترمز دیسکی جلو خنک شونده، ترمز دیسکی عقب معمولی و فرمان برقی EPS‌ از دیگر مشخصات فنی CR6 به حساب می‌آیند.

سدان لیوان S6 پرو همچنین امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی متعددی را در خود جای داده است. در لیست تجهیزات ایمنی مواردی همچون سیستم‌های ABS، EBD، ESC، TCS، HAC، BOS، BA، EPB، TPMS، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه و ایموبلایزر دیده می‌شوند.

فضای داخلی Kmc sr5

از جمله امکانات رفاهی ماشین نیز می‌توان به مواردی همچون کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، سانروف برقی با قابلیت تنظیم از طریق نمایشگر مرکزی، شیشه‌بالابرهای برقی، سیستم تک لمسی برای باز و بسته شدن شیشه با قابلیت تشخیص مانع، آینه‌های جانبی تاشونده اتوماتیک برقی همراه با گرم‌کن، تنظیم ارتفاع فرمان در چهار جهت، قابلیت تنظیم حالت رانندگی اکو، اسپرت، کامفورت و انطباقی، تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به فیلتر تصفیه هوا و به‌صورت تمام لمسی، دریچه‌های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، تریم داخلی دورنگ، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم دستی صندلی شاگرد در ۴ جهت، گرم‌کن صندلی‌های ردیف جلو، صندلی‌های ردیف عقب تا شونده و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد