موضوعات داغ

مشخصات فنی هوندا سیویک Type R آذریوردسال منتشر شد + کاتالوگ

عکس مطلب اول

شرکت آذریوردسال به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان خودروهای هوندا در کشور به تازگی از کاتالوگ سدان سیویک Type R رونمایی کرده است. این خودرو به عنوان سریع‌ترین مدل سیویک معرفی شده و از چهار حالت رانندگی کامفورت، +R، اسپرت و شخصی پشتیبانی می‌کند. سیویک تایپ R تجربه رانندگی هیجان‌انگیز و مسابقه‌ای و در عین حال، سواری پویا، بی‌نقص و متعادلی را با هندلینگ دقیق و عالی ارائه می‌دهد. مشخصات کامل هوندا سیویک تایپ R را در ادامه مشاهده می‌کنید.

مشخصات فنی هوندا سیویک Type R

هوندا سیویک تایپ R به موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر مجهز است و می‌تواند ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این مشخصات به وسیله گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌های جلو وارد شده و ماشین را به حرکت می‌اندازد.

سیویک تایپ R تنها به ۵.۴ ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این ماشین در ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. مصرف سوخت ترکیبی ۸.۲ لیتر در هر صد کیلومتر، حجم باک ۴۷ لیتر، تعلیق عقب مولتی لینک، تعلیق جلو مک فرسون، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و ترمز عقب دیسکی معمولی، سایر مشخصات فنی سیویک تیپ R را تشکیل می‌دهند.

هوندا سیویک تایپ R

تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی

از خودرو در بخش ایمنی به امکاناتی مثل سیستم‌های کنترل پایداری، ABS، EBD، HAC، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، هشدار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار انحراف از خط، ترمز اضطراری خودکار، ۶ عدد کیسه هوا، کروز کنترل تطبیقی، ایزوفیکس، ایموبلایزر و .. مجهز است.

نمایشگر ۱۰.۲ اینچی دیجیتالی پشت فرمان، نمایشگر ۹ اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی، شارژر بی‌سیم، چراغ‌های جلو اتوماتیک حساس به نور، برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، رادار نقطه کور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، هشت بلندگو، شیشه‌بالابرهای برقی، چهار حالت رانندگی، سنسورهای پارک جلو و عقب، آینه‌های جانبی گرم شونده، رینگ‌های آلیاژی مشکی مات ۱۹ اینچی، صندلی‌های جلو با روکش قرمز، دوربین دید عقب، ورود و استارت بدون کلید و ... از دیگر مشخصات هوندا سیویک تایپ R به حساب می‌آیند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/6/8
این ماشین فوق‌العادست 😍😍😍 این شد ی وارداتی درست حسابی