موضوعات داغ

تولید لاماری در روسیه، فورتینگ T5 Evo ساخت روسیه در نمایندگی های دانگ فنگ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس‌اوورهای فورتینگ T5 EVO ساخت روسیه، که پس از افزایش تولید در کارخانه "اتوتور" در کالینینگراد 890,000 روبل ارزان‌تر شده‌اند، شروع به رسیدن به نمایندگی‌ها کرده‌اند. این خبر را دفتر مطبوعاتی شرکت Ixen Motors Rus، توزیع‌کننده رسمی خودروهای فورتینگ در بازار روسیه، به "اخبار خودرو روز" اعلام کرد.

"کراس‌اوورهای فورتینگ T5 EVO ساخت روسیه با قیمت جدید 2,600,000 روبل (1.670 میلیارد تومان) شروع به رسیدن به نمایندگی‌های برند کرده‌اند،" در بیانیه Ixen Motors Rus آمده است.

اولین محموله خودروهای "آماده فروش" را نمایندگی رسمی فورتینگ در مینرالنیه وودی دریافت کرد. گفته می‌شود که مشتریان این نمایندگی "علاقه واقعی" به این کراس‌اوور نشان داده‌اند و گواه این امر این است که در کوتاه‌ترین زمان پس از رسیدن به انبار نمایندگی، اولین خودروها مشتریان خود را پیدا کرده‌اند.

نمایندگان نمایندگی فورتینگ مینرالنیه وودی اظهار داشتند: "فورتینگ T5 EVO مجهز به بسته کامل امکانات برای رانندگی راحت است و با طراحی زیبای خود که هیچ‌کس را بی‌تفاوت نمی‌گذارد، نگاه‌ها را جلب می‌کند. مشتریان ما قیمت مناسب و سیستم تعلیق بسیار راحت را به عنوان مزایای بی‌چون و چرا ذکر می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که فورتینگ T5 EVO آینده جاده است!"

تیم فورتینگ مینرالنیه وودی گفت که عوامل تعیین‌کننده برای خرید فورتینگ T5 EVO قیمت پایین، وجود بسته امکانات گرمایشی و کیفیت بالای خود خودروها بوده است. به گفته نمایندگان نمایندگی، مدل‌های برند فورتینگ نه تنها به خاطر مشخصات فنی، بلکه به دلیل شبکه گسترده نمایندگی و همچنین پشتیبانی رسمی از سوی تولیدکننده انتخاب می‌شوند.

لاماری در روسیه

در حال حاضر، فورتینگ T5 EVO ساخت روسیه در یک پیکربندی واحد IXEN ارائه می‌شود که شامل دسترسی بدون کلید، درب صندوق عقب برقی، سنسورهای پارک عقب، دوربین ثبت وقایع داخلی، سیستم چندرسانه‌ای روسی با شش بلندگو، دوربین دید عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم‌های پایداری و توزیع نیروی ترمز، سنسورهای فشار تایر، سیستم کمکی در سرازیری، سیستم کمکی استارت در سربالایی، سیستم کنترل کشش و عملکرد هشدار ترمز اضطراری است.

موتور، مانند پیکربندی، یکی است. این یک موتور توربو بنزینی 1.5 لیتری 4J15T مبتنی بر فناوری میتسوبیشی است که 144 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با بنزین 92 اکتان نیز کار می‌کند. این موتور با یک گیربکس اتوماتیک کلاسیک 6 سرعته جفت شده است.

در نسخه بازار ایران این خودرو با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با توان تولید حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور عرضه می شود و یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر نیروی تولیدی را به محور جلو منتقل می کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که مینی‌ون چینی فورتینگ یاخت ساخت روسیه 790,000 روبل ارزان‌تر از نمونه وارداتی مشابه از آب درآمده است. همانطور که توزیع‌کننده برند فورتینگ توضیح داد، کاهش قیمت آن از طریق سفارش یک محموله بزرگ قطعات خودرو و اجرای برنامه‌های یارانه‌ای میسر شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد