موضوعات داغ

کراس اوور اقتصادی هونگچی HS3 به بازار آمد + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس‌اوور اقتصادی هونگچی HS3 در نمایندگی‌های روسیه عرضه شد. فروش مقرون به صرفه‌ترین مدل برند چینی در تاریخ 27 ژوئن آغاز شده است.

هونگچی HS3 جدید در سال 2023 در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد. نسل اول HS3 فقط با پیشرانه برقی عرضه شد و مشتریان زیادی نداشت، بنابراین شرکت چینی دوباره به پیشرانه بنزینی روی آورده است.

ابعاد هونگچی HS3: طول ۴.۶۵ متر، عرض ۱.۹ متر و ارتفاع ۱.۶۶ متر با فاصله محوری ۲.۷۷ متر.HS3 بزرگتر از جیلی اطلس پرو یا چری تیگو 7 پرو است، که مشتریان روسی کاملا با آن‌ها آشنایی دارند. نسخه روسی دارای 6 گزینه رنگ بدنه شامل سه طرح دو-رنگ و چهار گزینه رنگ داخلی است.

دو نسخه از هونگچی HS3 در روسیه عرضه خواهد شد. یک مدل با موتور ۱.۵ لیتری و توان 156 اسب بخار و یک مدل با موتور 2 لیتری و توان 245 اسب بخار. هردو نسخه به سیستم تمام چرخ محرک مجهز هستند.

محصولات هونگچی در روسیه به زودی به 9 مدل افزایش خواهد یافت. در حال حاضر، این مدل‌ها شامل کراس‌اوورهای HS7 و HS5، شاسی بلند برقی E-HS9 و دو سدان H9 و H5 است. پیش از این گزارشاتی در مورد عرضه مینی‌ون پرچمدار HQ9 منتشر شده بود. این شرکت همچنین قصد دارد تمام مدل‌های خود در بازار چین را در بازار روسیه نیز عرضه کند، بنابراین سدان لوکس هونگچیL1 وارد بازار روسیه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد