موضوعات داغ

نسخه صادراتی چری آریزو 8 هیبریدی در چین مشاهده شد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

نسخه صادراتی چری فالوین A8 با پیشرانه هیبریدی برای اولین بار در چین مشاهده شد. این خودرو نسخه پلاگین هیبریدی آریزو 8 بنزینی است. فروش سدان هیبریدی چری فالوین A8 در هشت تیپ با قیمت ۱۰۹.۹ تا ۱۴۹.۹ هزار یوان از اواخر ماه مارس در چین آغاز شده است.

از نظر طراحی، نسخه هیبریدی تقریباً هیچ تفاوتی با آریزو 8 بنزینی ندارد. با این حال، دو گزینه طراحی برای جلوپنجره وجود دارد: توری ظریف یا قسمت جلوی خالی.

ابعاد خودرو ۱.۴۸*۱.۸۴*۴.۷۸ متر و فاصله محوری آن ۲.۷۹ متر است. پیشرانه هیبریدی این مدل از یک موتور ۱.۵ لیتری آکتکو نسل پنجم، یک موتور برقی و یک گیربکس هیبریدی DHT تشکیل شده است. موتور درون‌سوز توان 156 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر و موتور الکتریکی توان 204 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتون متر تولید می‌کند. مجموع خروجی این پیشرانه 360 اسب بخار و 530 نیوتن متر است.

باتری کششی با ظرفیت ۱۸.۳ کیلووات ساعت برد حرکتی تمام برقی 106 کیلومتر را فراهم می‌کند. در حالت هیبریدی، این خودرو می‌تواند بیش از 1400 کیلومتر را بدون سوخت‌گیری طی کند. میانگین مصرف سوخت آن فقط 1 لیتر در 100 کیلومتر و حداکثر سرعت آن 185 کیلومتر در ساعت است.

چری آریزو 8 هیبریدی

برخلاف ظاهر بیرونی، فضای داخلی نسخه هیبریدی کاملا با مدل بنزینی تفاوت دارد. یک مانیتور مرکزی بزرگ در کابین خودنمایی می‌کند، که به طرز عجیبی روی یک صفحه‌نمایش دوگانه قرار گرفته است.

به احتمال زیاد، طراحی داخلی این خودرو به سبک محصولات جدید چری مانند تیگو 8/8L یا تیگو ۹ صادراتی تغییر خواهد کرد، بنابراین تعداد دکمه‌های فیزیکی در داخل به حداقل می‌رسد. در جلوی راننده یک داشبورد مجازی کوچک و یک فرمان چندمنظوره جدید با دکمه‌های لمسی وجود خواهد داشت. در بالای تونل مرکزی که یک جفت جالیوانی و شارژر برای گوشی‌های هوشمند در آن دیده می‌شود، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی سیستم چندرسانه‌ای قرار خواهد گرفت.

این خودروی آزمایشی با نام چری در چین مشاهده شده است، بنابراین احتمالا برای عرضه بین‌المللی نام آن به فالوین تغییر خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد