موضوعات داغ

اکسلانتیکس ES در راه بازار، سدان برقی چری با 308 اسب بخار قدرت + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

چری در حاشیه نمایشگاه خودرو پکن 2024، از سدان جدید و الکتریکی خود با نام اکسلانتیکس ES رونمایی کرد. اکنون این خودرو پیش از ورود به بازار روسیه، تغییراتی را تجربه کرده است. همچنین برخی خبرگزاری‌ها از عرضه نسخه مقرون‌به‌صرفه این خودرو خبر داده‌اند.

تغییرات اکسلانتیکس ES شامل رنگ‌های جدید بدنه، تریم داخلی جدید و پیکربندی متفاوت خواهد بود. باید اشاره کنیم که این خودرو از دسامبر 2023، در دسترس مشتریان چینی قرار گرفته است. با این حال فروش اکسلانتیکس ES در چین چندان چشمگیر نبوده است. از زمان آغاز عرضه سدان ES‌ در چین، تاکنون حدود 3000 دستگاه از این خودرو به تولید رسیده است. چری برای بهبود فروش اکسلانتیکس ES، تصمیم گرفته است تا نسخه به‌روزشده این خودرو را وارد بازار کند و البته نگاهی به صادرات داشته باشد.

رنگ‌های جدید اکسلانتیکس ES شامل قرمز و فیروزه‌ای هستند. همچنین تریم داخلی این خودرو با رنگ‌های مشکی و قرمز قابل سفارش خواهد بود. چری یک تیپ پایه جدید را با قیمت کمتر نیز به رده‌بندی اکسلانتیکس ES اضافه کرده است. اکنون این خودرو شامل سه سطح پرو، پرو سیتی درایو و اولترا است.

اکسلانتیکس ES

چری اکسلانتیکس ES به پکیج باتری با ظرفیت 77 کیلووات ساعت و سیستم ولتاژ بالا 800 ولتی مجهز است. تک موتور الکتریکی با 308 اسب بخار قدرت، نیروی این سدان را فعال می‌کند. اسپویلر فعال، نمایشگر داخلی، سیستم تهویه دو کاناله، پد شارژر بی‌سیم و هفت کیسه هوا تجهیزات استاندارد این خودرو را تشکیل می‌دهند. مشتریان می‌توانند به صورت آپشنال، باتری کششی 100 کیلووات ساعتی و بسته تجهیزات داخلی را نیز برای این سدان سفارش دهند. این خودرو امسال وارد بازار روسیه می‌شود و احتمالا قیمت اکسلانتیکس ES در این کشور 13 میلیون روبل (9 میلیارد تومان) خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد