موضوعات داغ

پیکاپ کلوت با پیشرانه الکتریکی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حاضر شد + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ کلوت محصول شاخص و شناخته شده مکث موتور است که طی سالیان اخیر شاهد عرضه آن در بازار بوده‌ایم. این پیکاپ در قالب دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک به بازار ما عرضه شده است. مکث موتور در همین حال از نسخه برقی پیکاپ کلوت در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی کرد.

نسخه برقی پیکاپ کلوت به تک موتور الکتریکی با قدرت 174 اسب‌بخار و 330 نیوتن‌متر مجهز است. برخلاف نسخه‌های درون سوز، انتقال قدرت در نسخه الکتریکی کلوت تنها به دیفرانسیل عقب صورت می‌گیرد. پکیج باتری با ظرفیت 65 کیلووات ساعت نیز وظیفه تامین انرژی این پیشرانه را برعهده دارد. این باتری‌ها از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت می‌تواند طی 45 دقیقه، میزان شارژ باتری‌ها را از 20 به 80 درصد برساند. حداکثر برد قابل پیمایش با پیکاپ کلوت برقی، 300 کیلومتر عنوان شده است. حداکثر سرعت این خودرو نیز 120 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

کلوت برقی

سیستم ترمز کلوت الکتریکی در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای هستند. سیستم تعلیق این خودرو نیز در جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر مارپیچ است. از نظر ظاهری تفاوت میان نسخه الکتریکی و درون سوز کلوت، به تعدادی برچسب سبز رنگ محدود می‌شود. همچنین درگاه شارژ که روی گلگیر جلو سمت چپ قرار گرفته است، نقطه تمایز اصلی میان این خودرو و تیپ عادی کلوت را شکل می‌دهد.

درون کابین خودرو نیز به جای اهرم دنده معمولی، یک کنترلر چرخان قرار گرفته است که وضعیت حرکت خودرو با آن مشخص می‌شود. سایز تجهیزات مکث کلوت الکتریکی نیز همانند نسخه درون‌سوز هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر این خودرو که به صورت انحصاری توسط خودروبانک تهیه شده‌اند را مشاهده نمایید:

=

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد