موضوعات داغ

ماشین بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

(4.2/5) 55 رای

با توجه به سرعت غیر قابل تصور پیشرفت در صنعت خودرو جهان، خودروسازان چینی همواره در تلاش هستند که با ارائه محصولات پیشرفته و نوآورانه، جایگاهی قابل توجه میان برندهای معتبر داشته باشند. از این رو همواره شاهد معرفی محصولات پیشرفته و متمایز از برندهای چینی هستیم. یکی از برندهای معتبر و صاحب نام در صنعت خودرو چین، بی وای دی است که سابقه همکاری مشترک با برندهای مطرح جهانی دارد. همین امر نیز سبب شده تا این برند چینی در زمینه‌های مختلف مهندسی و طراحی دست‌آوردهای چشمگیری داشته باشد. همچنین بی وای دی عنوان دومین تولید کننده بزرگ خودروهای برقی در جهان را یدک می‌کشد. اکنون پس از گذشت چند سال دوباره شاهد بازگشت این برند مطرح چینی به بازار خودرو کشورمان هستیم. این در حالی است که نشان تجاری بی ام اسپیس به عنوان زیرشاخه فناورانه بی ام کارز از گروه بهمن، متولی عرضه بی وای سانگ پلاس پلاگین هیبرید خواهد بود. این کراس اوور پلاگین هیبرید اکنون پایش به شوروم های بی ام اسپیس باز شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با آن به این مراکز مراجعه کنند. پیش بینی می‌شود به زودی این محصول وارد سامانه فروش خودروهای وارداتی شود.

170 km/h
حداکثر سرعت
1.4 liter/100km
مصرف سوخت
1498 cc
حجم موتور

مشخصات بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

کلاس بدنه
کراس اوور
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
E-CVT
حداکثر توان
287 اسب بخار
تنفس موتور
هیبرید
تعداد سیلندر
4 سیلندر

مزایا و معایب بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

مزایا

برند با کیفیت، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، پیشرانه قدرتمند، قابلیت پیمایش 110 کیلومتر در حالت تمام برقی

معایب

عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب برای خودروهای پلاگین هیبرید و برقی، کمبود زیرساخت مناسب و ایستگاه شارژ در سطح کشور

بررسی بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

بی وای دی سانگ یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات این خودروساز چینی است که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی در قامت یک کراس اوور سایز متوسط به بازار معرفی شد. این کراس اوور در نسل اول خود به صورت دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به بازار عرضه شد. تولید نسل اول بی وای دی سانگ تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت که در این بین یکبار هم فیس لیفت شد. نسل دوم آن در سال 2019 با نام بی وای دی سانگ پرو با سه نسخه بنزینی، پلاگین هیبرید و الکتریکی معرفی شد. همچنین در سال 2021 نخستین فیس لیفت بر روی نسل دوم اعمال شد و در سال 2023 فیس لیفت دوم با تغییراتی بیشتر روی آن انجام پذیرفت.

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

اما همزمان با معرفی این نسخه، در سال 2020 بی وای دی نسخه دیگری از سانگ را با نام بی وای دی سانگ پلاس نیز معرفی کرد که در مقایسه با سانگ پرو دارای ابعاد بزرگ‌ تری بوده و به نوعی نسخه رده بالاتر آن محسوب می شود. حال BM Space به عنوان بازوی فناورانه بی ام کارز قصد دارد بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید را به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه کند. گفتنی است کمپانی بی وای دی در سال 2023 نسخه دیگری از سانگ پلاس را تحت عنوان سانگ پلاس چمپیون معرفی کرد که به لحاظ طراحی تفاوت هایی با نسخه استاندارد داشته و قدرت بیشتری در نسخه الکتریکی تولید می کند.

داخل بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

با ورود به کابین بی وای دی سانگ پلاس هیبریدی با فضایی کاملا متفاوت رو به رو می شویم که برخلاف بی وای دی های موجود در بازار ایران، از زبان طراحی روز دنیا بهره برده و نمایی کاملا مدرن و جذاب دارد. همچنین کیفیت مرتیال مصرفی داخل کابین بی وای دی سانگ پلاس هیبرید به گونه ای است که اگر از آن به عنوان متریال با کیفیت نام برد، حق مطلب به خوبی ادا شده است. نمونه وارد شده به ایران که در شوروم بی ام اسپیس به نمایش درآمده دارای تودوزی دو رنگ روشن است که از نظر بصری هماهنگی قابل توجهی با رنگ بدنه دارد. به طور کلی طراحی فضای داخل کابین بسیار مدرن و آینده نگرانه است و نسبت به نسل قبلی خود تغییرات زیادی را به خود دیده است. کنسول میانی با شیب نسبتا زیادی طراحی شده که در قسمت بالایی یک نمایشگر لمسی 12.8 اینچی قرار گرفته است که تنظیمات سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم صوتی از طریق آن انجام می پذیرد. از نکات قابل توجه در خصوص این صفحه نمایشگر، قابلیت چرخش بوده که بی وای دی سانگ پلاس هیبریدی را نسبت به رقبا متمایز می سازد.

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

کمی پایین تر از صفحه نمایش دو دریچه وردی هوا به کابین تعبیه شده و زیر آن دو جایگاه برای شارز بدون سیم دو دستگاه تلفن همراه قرار داده شده است. همچنین طراحی خاص سلکتور تعویض دنده در این خودرو یکی از نکات قابل توجهی است که از همان بدو ورود به کابین نگاه را به سوی خود جلب می کند. کلاستر تمام دیجیتال تعبیه شده در قسمت پشت فرمان از دیگر ویژگی های بارز در کابین بی وای دی سانگ پلاس هیبرید است. از طرفی فاصله بین دو محوری 2675 میلی متری سبب شده تا فضای جادار و بزرگی در کابین به خصوص در قسمت عقب شاهد باشیم.

طراحی بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید یک کراس اوور سایز متوسط با طراحی مدرن و به روز است که در ابعادی معادل 4775 میلی متر در طول، 1890 میلی متر در عرض و 1670 میلی متر در ارتفاع دارد. همچنین فاصله بین دو محور این کراس اوور مدرن چینی برابر است با 2765 میلی متر که برای یک کراس اوور در این سگمنت مناسب به نظر می رسد. بی وای دی سانگ پلاس هیبرید از زبان طراحی مشهور BYD که به روح اژدها (Dragon Soul) شهرت دارد بهره می برد که همین امر موجب شده در نمای جلو شاهد استفاده از جلوپنجره مشبک بزرگ با خطوط افقی و چراغ های بزرگ و کشیده با گرافیک داخلی جذاب باشیم. این طرح بیش از آن که نمایانگر یک کراس اوور چینی باشد، ما را به یاد محصولات اروپایی علی الخصوص خودروهای آلمانی می اندازد.

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

در نمای جانبی با طرحی یکپارچه و نسبتا ساده همراه هستیم که خط شانه از چراغ‌های جلو آغاز شده و تا قسمت انتهایی گلگرهای عقب امتداد یافته است. در این بخش زه های کرومی دور پنجره ها و و قسمت زیرین درهای بیشترین جلب توجه را داشته و تاحدودی بر لوکس بودن این کراس اوور پلاگین هیبرید تاکید دارند. همچنین رینگ های آلومینومی 19 اینچی از دیگر نکات مهم در نمای جانبی به شمار می‌ روند. در قسمت عقب بی وای دی سانگ پلاس هیبرید شاهد استفاده از چراغ های به هم پیوسته ای هستیم که این روزها ترند شده و در بسیاری از خودروها شاهد آن هستیم. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد گرافیک داخلی این چراغ‌ها به گونه ای است که به هنگام روشن شدن،طرحی جالب توجه را نمایان می کنند. همچنین لوگو تایپ BUILD YOUR DREAMS که نام اصلی این برند بوده و به اختصار BYD نامیده می شود، روی درب صندوق خودنمایی می کند. از طرفی دیفیوزر بزرگ نفره ای رنگ نصب شده در قسمت زیرین سپر، سعی بر اسپرت نشان دادن این محصول دارد.

مشخصات بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

بی وای دی سانگ پلاس در بخش مشخصات فنی با نسخه های گوناگونی از جمله نسخه بنزینی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی به بازار عرضه می‌ شود. اما طبق اطلاعات بدست آمده، بی ام اسپیس قصد دارد نسخه پلاگین هیبرید این کراس اوور لوکس و مدرن را به صورت وارداتی راهی بازار کشور کند. محصول وارداتی آینده بهمن موتور در زیر کاپوت به پیشرانه پلاگین هیبریدی مجهز است که شامل موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی می‌شود. موتور بنزینی قادر به تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور است. دو نوع موتور الکتریکی برای این پیشرانه عرضه شده که قدرت و گشتاور یکی از آن‌ها به ۱۷۷ اسب بخار و ۳۱۶ نیوتن متر و قدرت و گشتاور دیگری به ۱۹۴ اسب بخار و ۳۲۵ نیوتن متر می‌رسد. بدین ترتیب، سانگ پلاس در دو نسخه ۳۰۴ و ۲۸۷ اسب بخاری در بازار جهانی عرضه می شود. با این حال انتظار می رود بی ام اسپیس نسخه 278 اسب بخاری از بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید را به بازار ایران عرضه کند.

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

انتقال قدرت از پیشرانه برقی و بنزینی نیز از طریق گیربکس DHD مخصوص خودروهای هیبرید صورت می گیرد و در نهایت خروجی به چرخ های جلو منتقل می شود تا بی وای دی سانگ پلاس هیبرید بتواند طی ۸.۳ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. برای بی وای دی سانگ پلاگین هیبرید از پک باتری ۱۸.۳ کیلو وات ساعتی در نظر گرفته شده که طبق استاندارد NEDC می تواند ۱۱۰ کیلومتر پیمایش را در حالت تمام برقی فراهم کند.

مشخصات فنی بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

نام خودرو
بی وای دی سانگ پلاس هیبرید
کشور سازنده
پرچم کشورچین
سال (طراحی)
2024
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1498 سی سی
تنفس موتور
هیبرید
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
109 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
135 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده
E-CVT
حداکثر توان موتور برقی
195 اسب بخار
حداکثر گشتاور موتور برقی
325 نیوتن متر
حداکثر توان ترکیبی
287 اسب بخار
حداکثر گشتاور ترکیبی
450 نیوتن متر
شتاب 0 تا 100
8.3 ثانیه
حداکثر سرعت
170 کیلومتر در ساعت
وزن
1770 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
4775 طول - 1890 عرض - 1670 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2765 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • -
  • -
  • 1.4 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 60 لیتر
  • یورو6
  • -

امکانات و تجهیزات بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

همان طور که گفته شد بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید یک کراس اوور سایز متوسط اما نسبتا لوکس است که در بخش امکانات و تجهزات رفاهی و ایمنی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در بخش تجهیزات رفاهی این خودرو می توان به مواردی از قبیل صندلی برقی راننده 8 حالته به همراه گرمکن و سردکن، صندلی برقی سرنشین جلو 3 حالته به همراه گرمکن و سردکن، قابلیت تنظیم پشتی صندلی عقب، پوشش چرمی صندلی ها، نورپردازی داخل کابین به صورت کولتی کالر (31 رنگ)، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقابع، 9 عدد بلندگو، خروجی 12 ولت، چراغ های LED، سیستم روشنایی مشایعت تا در ب منزل، قیلتر تصفیه هوای داحل کابین (PM 2.5)، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای چندمنظوره، تنظیم 4 حالته فرمان، حالت های رانندگی EV، HEV، اسپرت، اقتصادی، نرمال و برفی ، استارت دکمه ای، سقف پاناروما دو تکه کجهز به سایه بان، شیشه های Privacy عقب و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه به همراه دریچه عقب اشاره کرد.

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

همچنین از مهم ترین تجهیزات ایمنی این خودرو می توان به اتو پارک، سیستم ترمز هوشمند، سیستم ترمز کمکی، سیستم BOS، ترمز پارک برقی، شیب سنج، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، ۶ ایربگ، سیستم ضد واژگونی، رادار بین خطوط فعال، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، رادار کمکی در ترافیک، تابلو خوان، اشاره کرد.

امکانات بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

کیسه هوا
کیسه های هوا برای سرنشینان جلو و جانبی
سیستم صوتی
نمایشگر لمسی 12.8 اینچی با 9 بلندگو،
ترمز و پایداری
ABS - EBD - TSC - BAS - BA - BOS - HAC - HDC
دیگر امکانات
ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم پایش باد لاستیک‌ها (TPMS)، سیستم هشدار برخورد از جلو (FCW)، رادار نقطه کور، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، دی‌لایت، سقف پانوراما، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، پد شارژ بی‌سیم، آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن و چراغ‌راهنما، تریم چرمی صندلی‌ها و سیستم تهویه اتوماتیک

رقبای بی وای دی سانگ پلاس هیبرید در بازار

بی وای دی سانگ پلاس هیبریدی را می توان یکی از با کیفیت ترین خودروهای چینی بازار ایران دانست که علاوه بر تکنولوژی به روز در بخش قوای محرکه و موتور الکتریکی،امکانات رفاهی و ایمنی متعددی را ارائه می کند. از این رو می توان گفت که این کراس اوور پلاگین هیبرید در بازار ایران اینده ای روشن را پیش روی خود خواهد داشت. اما از اصلی ترین رقبای این خودرو در بازار ایران می توان به فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس و فونیکس تیگو 7 پرو e پلاس اشاره کرد که با توجه به سابقه طولانی حضور در بازار ایران، از مقبولیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. شایان ذکر است که مشخصات فنی هر دو این خودروها یکسان بوده و انرژی آن ها از سیستم پلاگین هیبریدی تامین می‌شود که شامل یک موتور بنزینی و یک موتور الکتریکی است. پیشرانه درون‌سوز از نوع 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است که وظیفه شارژ باتری‌ها و تامین نیروی موتور الکتریکی را برعهده دارد. دو موتور الکتریکی نیز وظیفه به پیش راندن خودرو را برعهده دارند. حداکثر راندمان این پیشرانه به 325 اسب بخار قدرت و 545 نیوتن متر گشتاور می‌رسد. گیربکس متعلق به خودروهای هیبریدی چری موسوم به جعبه دنده DHT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. این گیربکس سه سرعته است و در دیگر خودروهای هیبریدی برند چری و همچنین برندهای زیرمجموعه آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

تمایز بی وای دی سانگ پلاس هیبرید نسبت به رقبا

کمپانی خودروسازی بی وای دی یکی از پیشگامان در حوزه تولید موتورهای الکتریکی و باتری خودروهای برقی و پلاگین هیبرید است که این تجربه سبب شده میزان فروش این برند در بازار داخلی چین بیش از سایر برندها باشد. به همین خاطر می توان گفت اصلی ترین وجه تمایز این خودرو نسبت به سایر رقبا، تجربه زیاد در زمینه تولید خودروهای پلاگین هیبرید و الکتریکی است که می تواند اطمینان خاطر بیشتری را برای خریداران به همراه داشته باشد. از طرفی بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید قابلیت دارای پک باتری 18.3 کیلو وات ساعتی است که امکان پیمایش مسافتی حدود 110 کیلومتر را در حالت تمام برقی فراهم می سازد. این میزان پیمایش برای یک کراس اوور پلاگین هیبرید 1770 کیلوگرمی می تواند جذابین بسیار زیادی داشته باشد و نظر علاقه مندان به این دسته از خودروها را به خود جلب کند.

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

به طور کلی حضور و بازگشت مجدد بی وای دی به بازار ایران آن هم با مدل بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید می تواند تحولی در بازار خودروهای چینی ایجاد کند. چرا که این خودروی با کیفیت چینی قابلیت رقابت با هم نوعان غیر چینی دارد. از طرفی ارائه امکانات رفاهی متعدد و مجهز بودن به انواع سیستم های ایمنی، از دیگر نکات قابل توجه این خودرو بوده و می تواند به عنوان یک برگ برنده برای آن به شمار رود. لازم به ذکر است که با عرضه بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبریدی به بازار ایران، کار برای بسیاری از خودروها از جمله رقبای مستقیم آن نظیر فونیکس تیگو 7 پرو e پلاس کمی دشوار خواهد شد. همچنین از رقبای کارکرده غیر چینی این خودرو در بازار ایران می توان به میتسوبیشی اوتلندر PHEV اشاره کرد که با توجه به حضور چندین ساله اش در بازار ایران و میزان کارکرد و استهلاک قطعات مصرفی اش، خرید نمونه های کارکرده آن چندان منطقی به نظر نرسد.

شرایط استفاده از بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

با توجه به اینکه بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبریدی نسبت به نسخه بنزینی خود از تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردار است، حساسیت و دقت بالاتری را هم در شرایط نگهداری و استفاده می ‌طلبد. چرا که سیستم هیبریدی این خودرو علاوه‌ بر موتور الکتریکی پیشرفته، از پکیج‌های باتری هم برخوردار است که علاوه‌بر سیستم فنی رایج خودروها، نیازمند بازرسی و بررسی جداگانه هستند. گفتنی است موتور درونسوز بنزینی این خودرو نسبت به کیفیت سوخت مصرفی نیز حساسیت داشته که همین موضوع نیازمند رسیدگی و توجه بیشتری هم خواهد بود. علاوه‌بر آن موتور درونسوز بنزینی آن نیز به دلیل آن ‌که نیروی موردنیاز جهت شارژ کردن باتری‌ها و سیستم هیبریدی را برعهده دارد، باید به طور منظم سرویس‌های دوره‌ای آن انجام شود تا سلامت فنی آن دچار مشکل نشود. زیرا در این صورت ممکن است دچار کاهش بازدهی شود و نتواند به خوبی از پس تامین نیروی موردنیاز موتورهای الکتریکی و پکیج باتری‌ها برآید. در نتیجه سیستم هیبریدی با مشکل مواجه می‌شود و هزینه هنگفتی را برای مالک به همراه خواهد داشت. چرا که عدم در دسترس بودن باتری و برخی قطعات مجموعه موتورهای الکتریکی در کشور، از بزرگ‌ترین معضلات استفاده از خودروهای هیبریدی و برقی در ایران است. بنابراین شرایط استاندارد استفاده و نگهداری خودروها دقیقا به انجام منظم سرویس‌های دوره‌ای و استفاده از سوخت با کیفیت و یا در صورت لزوم استفاده از مکمل‌های افزاینده عدد اکتان و بهبود دهنده وضعیت سوخت دارد. از طرفی مصرف سوخت بهینه و اقتصادی شاین مکس هیبریدی یکی از مواردی است که می‌تواند توجیهی برای شرایط فعلی استفاده از خودروهای هیبریدی در کشور باشد.

تغییرات بی وای دی سانگ پلاس هیبرید نسبت به مدل قبلی

همان طور که پیش تر گفته شد، بی وای دی سانگ نخستین بار در سال 2015 میلادی به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط معرفی و رونمایی شد. این کراس اوور در نسل اول خود به صورت دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به بازار عرضه شد. تولید نسل اول آن تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت که در این بین یکبار هم فیس لیفت شد. نسل دوم آن در سال 2019 با نام بی وای دی سانگ پرو با سه نسخه بنزینی، پلاگین هیبرید و الکتریکی معرفی شد. همچنین در سال 2021 نخستین فیس لیفت بر روی نسل دوم اعمال شد و در سال 2023 فیس لیفت دوم با تغییراتی بیشتر روی آن انجام پذیرفت.

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید

اما همزمان با معرفی این نسخه، در سال 2020 بی وای دی نسخه دیگری از سانگ را با نام بی وای دی سانگ پلاس نیز معرفی کرد که در مقایسه با سانگ پرو دارای ابعاد بزرگ‌ تری بوده و به نوعی نسخه رده بالاتر آن محسوب می شود. بی وای دی در سال 2023 نسخه دیگری از سانگ پلاس را تحت عنوان سانگ پلاس چمپیون معرفی کرد که به لحاظ طراحی تفاوت هایی با نسخه استاندارد داشته و قدرت بیشتری در نسخه الکتریکی تولید می کند. حال پای این کراس اوور مدرن و جذاب قرار است توسط بی ام اسپیس زیر شاخه فناورانه بی ام کارز (گروه بهمن) به بازار خودرو ایران باز شود. این محصول به لحاظ طراحی و تکنولوژی طی این سال ها دستخوش تغییرات بسیاری شده که نتیجه آن خلق یک کراس اوور جذاب و مدرن تحت عنوان برند با کیفیت بی وای دی شده است.

سوالات متداول

بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید چه موتوری دارد؟

بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید به دو موترو بنزینی و الکتریکی مجهز است موتور بنزینی قادر به تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور است. دو نوع موتور الکتریکی برای این پیشرانه عرضه شده که قدرت و گشتاور یکی از آن‌ها به ۱۷۷ اسب بخار و ۳۱۶ نیوتن متر و قدرت و گشتاور دیگری به ۱۹۴ اسب بخار و ۳۲۵ نیوتن متر می‌رسد. بدین ترتیب، سانگ پلاس در دو نسخه ۳۰۴ و ۲۸۷ اسب بخاری در بازار جهانی عرضه می شود.

بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید چه امکاناتی دارد؟

از مهم ترین تجهیزات این خودرو می توان به اتو پارک، سیستم ترمز هوشمند، سیستم ترمز کمکی، سیستم BOS، ترمز پارک برقی، شیب سنج، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، ۶ ایربگ، سیستم ضد واژگونی، رادار بین خطوط فعال، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، رادار کمکی در ترافیک، تابلو خوان، اشاره کرد.

تفاوت بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید نسبت به مدل قبلی چیست؟

بی وای دی سانگ پلاس هیبرید به لحاظ طراحی و تکنولوژی طی سال های عرضه میزبان تغییرات بسیاری بوده که نتیجه آن خلق یک کراس اوور جذاب و مدرن شده است.

بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید را چه شرکتی در ایران عرضه می کند؟

بی ام اسپیس زیرشاخه فناورانه بی ام کارز (گروه بهمن) قصد دارد به زودی بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید را به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/3
بی وای دی در بخش ماشین های برقی و کلا تکنولوژی باتری و موتور های برقی فوق العاده س. در جهان فوق العاده س.
7 سال پیش بی وای تانگ رو با یک موتور بنزینی و دوموتور برقی رونمایی کرد که زیر 5 ثانیه شتابش بود. فوق العاده قدرتمند بود. مطمئنا پیشرفت هم کرده. ماشینای سوپر اسپرت داره میزنه.
پرفروش ترین چین هم بوده. دیگه چی میخوایم از یه خودروساز
1403/3/3
طراحیش یه جوریه. احساس میکنم بهش آلرژی دارم. نچسبه.
1403/3/3
بی وای دی سانگ پلاس واقعاً ماشین جالبیه، مخصوصاً برای کسایی که دنبال یه کراس‌اوور میان‌رده با کلی امکانات و تکنولوژی هستن. اول از همه، طراحی ظاهریش خیلی مدرن و جذابه. هم جلوپنجره بزرگش و هم چراغ‌های LED که یه حس لوکس بهش می‌ده. داخل کابین هم خیلی شیک و باکیفیته، با صندلی‌های راحت و کلی امکانات مثل نمایشگر بزرگ لمسی، سیستم صوتی خوب و کلی فضای جادار برای سرنشین‌ها و بار. واقعاً احساس می‌کنم که با این ماشین می‌تونم راحت و با اطمینان توی شهر و جاده سفر کنم. از لحاظ فنی هم بی وای دی سانگ پلاس چیزهای زیادی برای گفتن داره. موتور قوی و کم‌مصرفی داره که توی رانندگی‌های روزمره خیلی خوب عمل می‌کنه و وقتی می‌خوای سرعت بگیری هم ناامیدت نمی‌کنه. سیستم‌های ایمنی مختلف مثل ترمزهای ABS، سیستم پایداری الکترونیکی و کلی امکانات دیگه هم داره که خیالتو از بابت ایمنی راحت می‌کنه. فکر می‌کنم که این ماشین می‌تونه یه انتخاب خیلی خوب برای کسایی باشه که دنبال یه ماشین با امکانات بالا و قیمت مناسب هستن. خلاصه خیلی دوست دارم بیشتر در موردش بدونم و شاید بخرمش!
1403/6/19
بی وای دی بهترین شرکت جهان در مدل های پلاگین هیبریدیه
این مدل هارو وارد کنید قیمتاشم مناسب کنید