موضوعات داغ

هاوال H6 پلاگین هیبرید معرفی شد، کراس اوور جدید چینی در راه بازار + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در ۱۲ ژوئیه، نسل چهارم جدید شاسی‌بلند کامپکت پلاگین هیبریدی هاوال H6 Hi4 در جدیدترین کاتالوگ اعلامیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) ظاهر شد. تنها ماه گذشته بود که نسخه بنزینی جدید هاوال H6 با محدوده قیمت ۱۱۷,۹۰۰ تا ۱۴۳,۹۰۰ یوان (۱۶,۲۰۰ تا ۱۹,۸۰۰ دلار آمریکا) وارد بازار شد. انتظار می‌رود نسخه Hi4 در سپتامبر امسال عرضه شود.

هاوال H6 Hi4 جدید دارای ابعاد بدنه ۴۷۰۳/۱۸۸۶/۱۷۳۰ میلی‌متر و فاصله محوری ۲۷۳۸ میلی‌متر است که مشابه نسخه بنزینی است. علاوه بر این، وزن خالص آن ۱۹۵۰ کیلوگرم، وزن کل ۲۳۸۵ کیلوگرم، زاویه ورودی ۱۹ درجه و زاویه خروجی ۲۶ درجه است.

همانطور که از نام آن پیداست، نیروی محرکه از سیستم پلاگین هیبریدی Hi4 شرکت گریت وال موتور (GWM) تأمین خواهد شد. در حال حاضر، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی (مدل GW4B15H) با حداکثر قدرت ۸۵ کیلووات (۱۱۴ اسب بخار) و یک بسته باتری لیتیوم آهن فسفات از شرکت SVOLT پرده برداشته است. ظرفیت باتری، محدوده حرکتی و مشخصات موتور الکتریکی در این زمان افشا نشده است. حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

هاوال H6 Hi4

از نظر ظاهری، هاوال H6 Hi4 جدید در مقایسه با نسخه بنزینی بدون تغییر مانده و از زبان طراحی "زیبایی‌شناسی کهکشانی" استفاده می‌کند. نمای جلو دارای یک جلوپنجره تزئین شده به سبک زره است که با هفت بلوک افقی و ۱۳ بلوک عمودی ماتریسی با روکش کروم تیره پر شده و چراغ‌های جلو به شکل L دارد. همزمان، لوگوی Hi4 به عقب خودرو اضافه شده تا هویت آن را نشان دهد و از طراحی اگزوز پنهان استفاده شده است.

علاوه بر این، هاوال H6 Hi4 جدید از لاستیک‌های ۲۳۵/۵۵ R19 استفاده می‌کند و دارای لوگوی آبی هاوال به صورت اختیاری، سه سبک رینگ و سقف پانوراما برای انتخاب مصرف‌کنندگان است.

هاوال H6 اولین بار در ۲۵ آگوست ۲۰۱۱ در کارخانه GWM در تیانجین چین راه‌اندازی شد و به عنوان یک "شاسی‌بلند هوشمند شهری" معرفی گردید. در ماه ژوئن، تنها ۵,۶۸۶ دستگاه هاوال H6 به فروش رسید که نسبت به ۱۴,۰۰۶ دستگاه ماه مه کاهش داشته است. از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، حجم فروش تجمعی هاوال H6 به ۹۳,۵۲۲ دستگاه رسیده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد