موضوعات داغ

قیمت نهایی هوندا ENS1 معین خودرو ایرانیان اعلام شد

عکس مطلب اول

معین خودرو، یکی از عرضه‌کنندگان رسمی محصولات هوندا، مدلENS1 را به عنوان نخستین محصول تمام الکتریکی این برند وارد بازار می‌کند. قیمت فروش علی‌الحساب ENS1 در مبادی ورودی ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده و حالا قیمت نهایی خودرو مشخص شده است.

با ازسرگیری واردات خودرو، اسامی جدیدی به لیست واردکنندگان خودرو اضافه شدند که یکی از آن‌ها معین خودرو ایرانیان بود. البته مدیران این شرکت از سابقه طولانی در امر واردات و عرضه خودروهای خارجی به کشور برخوردار هستند. معین خودرو برای واردات به سراغ برندهای ژاپنی تویوتا و هوندا و همین‌طور برند آلمانی آئودی رفته تا با عرضه مدل‌های پرطرفدار، به تنوع بازار خودرو کشور کمک کند. هوندا ENS1 جدیدترین محصول وارداتی معین خودرو به‌حساب می‌آید که به‌تازگی قیمت نهایی آن مشخص شده است.

بر اساس اطلاعیه معین خودرو، هوندا ENS1 با قیمت ۲ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان به عرضه درمی‌آید. این ماشین بدنه مشترکی با کراس اوور جدید HR-V داشته و بر اساس پلتفرم e:N Architecture F ساخته شده است.

هوندا ENS1

هوندا ENS1 از پیشرانه الکتریکی با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. گیربکس تک‌مرحله‌ای، قوای محرکه موتور را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد و شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه‌ای را برای خودرو رقم می‌زند. خودرو وارداتی برقی معین خودرو می‌تواند تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. باتری ۶۸.۶ کیلووات ساعتی این ماشین در صورت شارژ کامل امکان پیمودن مسافتی حدود ۵۱۰ کیلومتر را فراهم می‌آورد. زمان لازم برای شارژ باتری تا ۸۰ درصد با استفاده از کابل معمولی و برق خانگی حدود ۹ ساعت و با استفاده از شارژر سریع حدود ۴۰ دقیقه اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد