موضوعات داغ

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آمیکو آغاز شد + روش ثبت نام

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مرکز آموزش علمی کاربردی «گروه صنعتی آمیکو» از علاقمندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام به عمل می آورد.

‌به گزارش روابط عمومی ارس خودرو دیزل (آمیکو)، طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه علمی کاربردی آمیکو، ثبت نام علاقمندان شرکت در رشته های فنی مکانیک خودرو و فنی نقشه کشی صنعتی در مقطع کاردانی و همچنین مکانیک خودرو و طراحی و نقشه کشی صنعتی در مقطع کارشناسی از تاریخ ۱۹ شهریور آغاز و تا ۲۶ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

‌لازم به ذکر است، داوطلبین تحصیل در این مرکز آموزشی جهت حضور در ترم مهر ماه سال ۱۴۰۳ می توانند با ارایه مدرک دیپلم در سایر رشته ها نیز اقدام به ثبت نام در دوره های آموزشی مرکز علمی کاربردی آمیکو کرده و از مزایای تحصیل در این واحد آموزشی بهره مند شوند.

‌گفتنی است، شهریه پایین و مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها و امکان تحصیل برای افراد شاغل از جمله مزایای تحصیل در این مرکز آموزشی بوده و امکان استخدام دانشجویان ممتاز در صورت نیاز پس از اتمام دوره ی تحصیلی در بخش های مختلف گروه صنعتی آمیکو نیز برای افراد مذکور در نظر گرفته شده است.

‌علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در مرکز آموزش علمی کاربردی آمیکو واقع در منطقه آزاد ارس، تا تاریخ ۲۶ شهریور ماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۱۴۲۰۳۰۲۰۱ داخلی ۲۲۱۰ تماس حاصل فرمایند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آمیکو آغاز شد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد