موضوعات داغ

سدان هونگچی H6 با قیمت پایه ۲۴۸۰۰ دلار روانه بازار می شود

عکس مطلب اول

مدل ۲۰۲۴ هونگچی H6 در پنج تریم متفاوت در محدوده قیمت ۲۴.۸ الی ۳۳ هزار دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این ماشین به عنوان مدل فیس‌لیفت به عرضه درآمده، ولی تغییر چندانی در ظاهر و قوای محرکه آن دیده نمی‌شود. در عوض پیکربندی‌های ماشین تغییر یافته‌اند و یک تریم پایه به مجموعه اضافه شده است.

مدل جدید هونگچی H6 در دسته سدان‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد. این ماشین ۴۹۹۰ میلی‌متر طول، ۱۸۸۰ میلی‌متر عرض و ۱۴۵۵ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصله بین دو محور آن به ۲۹۲۰ میلی‌متر می‌رسد. این خودرو روی رینگ‌های ۱۸ اینچی سوار است که در صورت سفارش، به کلیپرهای قرمزرنگ برمبو مجهز می‌شوند.

عمده نمای مقابل H6 به وسیله یک جلوپنجره بزرگ با عناصر ماتریسی پوشانده شده است. لوگوی باریک، عمودی و درخشان هونگچی نیز به طور خاص در ساعات شب، جلوه جذابی را به نمایش می‌گذارد. نمای عقب ماشین شامل چراغ‌های یکپارچه، درب برقی صندوق‌عقب، اسپویلر دم اردکی، و دو خروجی اگزوز در قسمت وسط می‌شود.

نمای عقب هونگچی H6

در داخل کابین، تریم دورنگ بدون تغییر باقی مانده است. نمایشگر اطلاعات سرگرمی ۱۲.۶ اینچی، پنل ۱۲.۳ اینچی LCD پشت فرمان و غربیلک فرمان با دکمه‌های تخت، بخش‌های اصلی داشبورد را تشکیل می‌دهند. تریم‌های مختلف هونگچی H6 از نسخه به‌روزشده سیستم شبکه هوشمند Hongqi 3.0 Plus بهره می‌گیرند که از قابلیت‌هایی همچون مسیریابی شخصی‌سازی‌شده و تشخیص فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. یک پکیج دستیار راننده پیشرفته نیز برای این خودرو عرضه شده است.

هونگچی H6 در هر ۵ تریم شامل امکاناتی مثل سیستم نورپردازی محیطی با ۲۵۳ رنگ متفاوت، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، رادار پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، ایربگ جلو و جانبی، صندلی‌های اسپرت یکپارچه و آینه‌های جانبی گرم‌شونده می‌شود. گران‌ترین تریم علاوه بر این امکانات، دارای فرمان گرم‌شونده ساخته شده از فیبر کربن، چرم و جیر، نمایشگر هدآپ ۱۰.۹۸ اینچی، سیستم صوتی Dynaudio به همراه ۱۲ بلندگو، ماساژور صندلی راننده، گرم‌کن برای صندلی‌های ردیف عقب و سیستم خوشبوکننده کابین است. صندوق عقب در حالت استاندارد حدود ۵۹۲ لیتر گنجایش دارد.

داخل کابین هونگچی H6

فیس‌لیفت هونگچی H6 از موتور ۲ لیتری توربوشارژ و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. البته این موتور در نسخه‌های مختلف، خروجی متفاوتی دارد. نسخه پایه می‌تواند ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و در عرض ۷.۸ ثانیه، سرعت خودرو را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف سوخت ترکیبی این موتور تقریبا ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است. در مقابل قوی‌ترین نسخه قادر به تولید ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر بوده و شتاب صفر تا صد را در مدت‌زمان ۶.۸ ثانیه مدیریت می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این نسخه ۶.۵۵ لیتر و ۶.۸ در هر صد کیلومتر اعلام شده است. این ماشین می‌تواند تا ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد