موضوعات داغ

افتتاح نمایندگی جدید ماموت خودرو گودرزی در شمال تهران

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت های ماموت خودرو و گودرزی، نمایندگی شماره 2107 ماموت خودرو در منطقه تجریش تهران گشایش یافت. این نمایندگی جدید زیر نظر مدیریت شهرک اتومبیل گودرزی، بزرگترین مجموعه چندبرندی خودرو و موتورسیکلت در کشور، فعالیت خواهد کرد.

شهرک گودرزی با دارا بودن مدرن‌ترین امکانات تعمیرگاهی، خدمات گسترده‌ای از جمله سرویس های دوره‌ای و تعمیرات اساسی نظیر تعویض موتور، گیربکس و شاسی را برای انواع خودروهای برندهای مختلف ارائه می‌نماید. این مجموعه عظیم در حال حاضر نمایندگی رسمی برندهایی همچون سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور(بی‌ام‌کارز)، ام‌وی‌ام، فونیکس، تیگارد، ایلیا و نیرو موتور را در اختیار دارد.

در نمایندگی تازه‌افتتاح شده ماموت خودرو گودرزی، مشتریان می‌توانند ضمن بازدید حضوری و تست رانندگی، با جدیدترین محصولات این شرکت از نزدیک آشنا شوند. از مهم‌ترین محصولات ماموت که در این نمایشگاه به نمایش درآمده‌اند، می‌توان به خودروی پرطرفدار و کاملا برقی فولکس واگن ID.4 و کراس‌اوور جدید جتا VS7 اشاره کرد. علاوه بر این، بنا بر شنیده‌ها، ماموت خودرو در هفته‌های آینده محصول تازه دیگری را نیز معرفی و عرضه خواهد نمود.

نمایندگی جدید ماموت خودرو گودرزی

فولکس واگن ID.4 وارداتی ماموت، در کارخانجات شرکت خودروسازی FAW در چین تولید شده است؛ درست همانند تویوتا کرولای 2023 شرکت معین خودرو. این خودروی برقی روی پلتفرم MEB فولکس واگن بنا شده و در تیپ وارداتی، دارای باتری 55.7 کیلووات ساعتی است. موتور الکتریکی محور عقب این خودرو 168 تا 175 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. براساس چرخه CLTC، شعاع حرکتی ID.4 با شارژ کامل حدود 442 کیلومتر اعلام شده است. این خودرو می‌تواند ظرف 35 دقیقه با شارژ سریع، از 20 تا 80 درصد شارژ شود.

در کنار ID.4، کراس‌اوور جدید جتا VS7 نیز در این نمایشگاه حضور دارد. این خودرو با بهره‌گیری از پلتفرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه با تیگوان Allspace) و الهام از طراحی داخلی و ادوات داشبورد فولکسی، به‌عنوان یک کراس‌اوور خانوادگی و جادار معرفی می‌گردد. جتا VS7 به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ 148 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. این پیشرانه طراحی فولکس واگن، 250 نیوتن متر گشتاور نیز تولید می‌نماید. سیستم تعلیق جلوی این خودرو از نوع مکفرسون و عقب آن مولتی‌لینک مستقل است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد