موضوعات داغ

نسخه جدید سوبا M4 با نام دانگ فنگ فورتینگ V9، قیمت 1.6 میلیارد تومان + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

دانگ فنگ فورتینگ ژینگ‌های V9 در تاریخ 1 ژوئن به طور رسمی عرضه شد، با 5 مدل در دسترس در محدوده قیمتی 199,900 تا 279,900 یوان. ژینگ‌های V9 فورتینگ ، یک ام‌پی‌وی جدید متوسط تا بزرگ از برند دانگ فنگ فورتینگ است که در واقع نسخه جدیدتر سوبا M4 محصول مونتاژی فردا موتور محسوب می‌شود. این خودرو مجهز به یک موتور 1.5 توربوشارژ و موتور الکتریکی است، با برد خالص الکتریکی تا 200 کیلومتر (شرایط CLTC) و برد ترکیبی 1300 کیلومتر. علاوه بر این، این MPV همزمان در اروپا، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه نیز عرضه می‌شود.

ژینگ‌های V9 فورتینگ با دو طراحی نمای جلو، سری پله‌ای و سری گره چینی ارائه خواهد شد. همانطور که می‌بینید، سری پله‌ای از نوارهای کروم افقی چندضلعی برای پر کردن جلوپنجره استفاده می‌کند، در حالی که سری گره چینی از تزئینات عمودی استفاده می‌کند که در قسمت بالایی، طرح "گره چینی" بسیار خلاقانه‌ای را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، طراحی‌های مختلف جلوپنجره نیز با طراحی‌های مختلف چراغ جلو مطابقت خواهند داشت، به این صورت که سری پله‌ای از چراغ‌های روز عمودی برای ایجاد تاثیر با جلوپنجره استفاده می‌کند، در حالی که سری گره چینی از خطوط نرم‌تری برای تزئین بهره می‌برد.

ژینگ‌های V9 فورتینگ

داخل خودرو

داخل خودرو بسته به سطح تجهیزات، با یک نمایشگر دوگانه یا سه‌گانه ارائه می‌شود. مدل‌های سطح بالا دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی LCD برای کیلومترشمار + صفحه نمایش لمسی 16.2 اینچی + صفحه نمایش سرگرمی 12.3 اینچی برای سرنشین جلو هستند که یک طراحی سه نمایشگر هوشمند 41 اینچی در ردیف جلو را تشکیل می‌دهند که بسیار پیشرفته از نظر فناوری است. این خودرو همچنین مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 و سیستم هوشمند خودرو-ماشین Tencent TAI 4.0 است که می‌تواند تجربه سرگرمی غنی را فراهم کند. علاوه بر این، مدل‌های سطح بالا نیز مجهز به سیستم کمک رانندگی هوشمند سطح L2+ هستند که دارای عملکرد NOA در سرعت‌های بالا، پیگیری 50 متری در حرکت رو به عقب و توانایی تغییر خودکار خط عبور است.

دانگ فنگ فورتینگ ژینگ‌های V9

چیدمان صندلی‌ها

ژینگ‌های V9 فورتینگ از چیدمان صندلی 2+2+3 استفاده می‌کند. صندلی راننده اصلی دارای تنظیم برقی 10 جهته، و همچنین دارای حافظه صندلی، گرمایش/تهویه صندلی و عملکرد ماساژ هشت نقطه‌ای با پنج حالت از پیش تنظیم شده است. صندلی سرنشین جلو دارای تنظیم برقی 8 جهته است. ردیف دوم دارای دو صندلی مستقل هواپیمایی با تنظیم 12 جهته صندلی، تهویه، گرمایش و ماساژ، آرنج تکیه‌گاه با صفحه نمایش هوشمند، میز کوچک عقب و قابلیت لغزش در چهار جهت است. صندلی‌های ردیف سوم به شکلی زیرکانه طراحی شده‌اند که هنگام تا شدن می‌توانند به طور کامل زیر کف جمع شوند و 593 لیتر فضای بار را در اختیار قرار می‌دهند، که این فضا با تا کردن صندلی‌های عقب به 2792 لیتر قابل گسترش است.

چیدمان صندلی‌ها فورتینگ ژینگ‌های V9

سیستم نیرو محرکه

فورتینگ ژینگ‌های V9 مجهز به یک سیستم هیبریدی پلاگین 1.5 توربوشارژ است، با حداکثر قدرت 154 اسب بخار و گشتاور پیک 230 نیوتن متر برای موتور 1.5 توربوشارژ. حداکثر قدرت موتور الکتریکی 150 کیلووات (204 اسب بخار) و گشتاور پیک آن 310 نیوتن متر است. از نظر برد، این خودرو در دو نسخه با برد 100 و 200 کیلومتر (شرایط CLTC) برای حالت خالص الکتریکی ارائه می‌شود، که برد ترکیبی آنها به ترتیب 1200 و 1300 کیلومتر است. طبق اعلام رسمی، مصرف سوخت ترکیبی آن در شرایط CLTC، 5.27 لیتر در هر 100 کیلومتر است و می‌تواند از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 8.8 ثانیه طی کند. این خودرو همچنین مجهز به عملکرد تخلیه خارجی 3.3KW است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد