موضوعات داغ

نسخه زرهی دی اس 7 رونمایی شد + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

دی اس 7 از جمله خودروهای لوکسی است که در تعداد محدود وارد ایران شد. دی اس برند لوکس و زیرمجموعه گروه پژو سیتروئن است که خودروهای آن با محصولات پژو و سیتروئن، مشخصات فنی مشابهی دارند. اکنون نسخه زرهی و ضدگلوله از دی اس 7 معرفی شده است تا مناسب افرادی با نیازهای خاص باشد.

دی اس اعلام کرده است که نسخه زرهی دی اس 7 به تولید انبوه نخواهد رسید و تنها برای سفارش‌های خاص مونتاژ می‌شود. با این حال تمامی اطلاعات دی اس 7 زرهی در وب‌سایت این خودروساز درج شده است. امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه نیز یک دی اس 7 وائوبان (نسخه زرهی) را در ناوگان تشریفات خود دارد.

دی اس 7 زرهی

دی اس 7 زرهی از نظر ظاهر خارجی، تفاوتی با نسخه‌های استاندارد ندارد. جزئیات این خودرو نسبت به نسخه استاندارد تفاوت دارد. به عنوان مثال شیشه‌ها ضخیم‌تر هستند و در برابر گلوله از سرنشینان محافظت می‌کنند. تجهیزات ویژه‌ای همچون کپسول آتش‌نشانی خودکار، تهویه مداربسته و آژیر خطر نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده است. البته برای خرید برخی از این آپشن‌ها، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مشتریان می‌توانند دی اس 7 زرهی را با زره مخصوص VPAM 4 سفارش دهند. این زره سطح بالایی از حفاظت در مقابل ضربه و حرارت دارد. این زره ترکیبی از فولاد زره پوش، پلی‌اتیلن با کارایی بالا و شیشه ایمنی است. دی اس 7 وائوبان (نسخه زرهی) با پیشرانه پلاگین هیبریدی به قدرت 300 اسب‌بخار قدرت و سیستم چهارچرخ محرک در دسترس است. حداقل قیمت دی اس 7 زرهی، 10 میلیارد تومان است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/27
نوآوری جالبیه شرکت های خصوصی زیادی داریم برای این کار ولی کمتر کمپانی این کارو رسمی تو ایران کرده بود