موضوعات داغ

خودرو‌های وارداتی MG در غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

شهر مشهد تا تاریخ ۳۱ شهریورماه، میزبان شرکت‌های تولیدکننده، مونتاژکار و واردکننده در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو است. تقریبا تمام شرکت‌های فعال در حوزه خودرو در این رویداد بزرگ شرکت کرده و محصولات خود را به عرضه درآورده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۶ الی ۲۲ از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.

فردا موتور، واردکننده محصولات MG و تولیدکننده خودروهای FMC با دست پر وارد مشهد شده است. سوبا M4 در دو نسخه هیبریدی و بنزینی، فردا ۵۱۱، FM SX5، FMC T5 و وارداتی‌های ام‌جی GT، ام‌جی ۵، ام‌جی ۸، ام‌جی ۴ برقی و سایبر استر GT غرفه فردا موتور را اشغال کرده و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشانند.

ام‌جی سایبراستر الکتریکی

شاید بتوان ام‌جی سایبر استر را جالب‌ترین محصول فردا موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ در نظر گرفت که با رنگ قرمز در غرفه خودنمایی می‌کند. این ماشین دو نفره اسپرت، ظاهری تهاجمی و جوان‌پسند داشته و کابین آن حس مدرنیته را به سرنشینان انتقال می‌دهد. سایبر استر یک خودروی برقی دیفرانسیل عقب است که با ۳۰۸ اسب بخار قدرت، شتاب صفر تا صد را در مدت‌زمان ۵.۲ ثانیه محقق می‌سازد. باتری ۶۴ کیلووات ساعتی خودرو در صورت شارژ کامل، از پیمایش مسافت ۵۲۰ کیلومتر پشتیبانی می‌کند.

با اینکه محصولات فردا موتور همچون ۵۱۱ و T5 و حتی ون سوبا M4 بارها در رویدادهای مختلف ظاهر شده و نام و ظاهری تکراری به خود گرفته‌اند، شرکت ایرانی توانسته با افزودن چهره‌های جدید برند MG، مشتریان را به سمت غرفه خود جلب کرده و آن‌ها را متوجه ماشین‌های دیگر کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد