موضوعات داغ

نگاهی به غرفه کوشا خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

کوشا خودرو نخستین شرکتی است که به واردات ماشین‌های خارجی رنگ و بوی واقعی بخشید. این شرکت دست روی محصولات برند کره‌ای کیا گذاشته و مدل‌های مختلف آن را در دسترس مصرف‌کنندگان ایرانی قرار می‌دهد. حال در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳، کوشا خودرو چهار محصول مختلف را وارد غرفه خود کرده که یکی از آن‌ها در تریم‌های مختلف، جزو محبوب‌ترین خودروها در سراسر جهان به حساب می‌آید.

کوشا خودرو با کراس اوور سلتوس، سدان کی۵ در دو نسخه بنزینی و الکتریکی و اسپورتیج در غرفه خود از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند. این خودروها از زبان طراحی مشترک بهره‌مند هستند و ظاهری متفاوت و خاص در بازار خودرو کشور دارند، به طوری که با نیم‌نگاهی به آن‌ها و مشاهده جلوپنجره تایگرنوز به راحتی می‌توان وابستگی به برند کیا را تشخیص داد.

کیا اسپورتیج

از بین چهار خودروی کوشا، کیا اسپورتیج محبوب‌ترین مدل به حساب می‌آید. این ماشین پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر، با ۱۹۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور و با کمک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک در جاده می‌تازاند. کراس اوور دیفرانسیل جلو کره‌ای، عملکردی عالی در مصرف سوخت داشته و در ازای پیمودن صد کیلومتر مسافت ترکیبی، تنها ۵.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند. ترکیب تعلیق جلو مک‌فرسون و تعلیق عقب مولتی لینک، راحتی و پایداری را در مسیرهای پرپیچ و خم و ناهموار برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد