موضوعات داغ

قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید اعلام شد: جزئیات و شرایط تکمیل وجه + جدول شهریور 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

به تازگی، شرکت بی ام کارز قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید را اعلام کرده و این خودرو به زودی به مشتریان خودروهای وارداتی تحویل خواهد شد. هاوال H6 هیبرید، که یکی از محصولات وارداتی بی ام کارز به شمار می‌آید، در مقایسه با سایر خودروهای چینی همرده خود، کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهد و به همین دلیل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

براساس اعلام گروه بهمن متقاضیان که نسبت به مشارکت و واریز ۵۰ از مبلغ علی الحساب درج شده در بخشنامه های فوق الذکر اقدام نموده اند، می توانند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۳٫۰۶٫۲۷ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه به تاریخ ۱۴۰۳٫۰۷٫۰۵ اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد

قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان تعیین شده است. این در حالی است که قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی ۱.۸ میلیارد تومان بوده است. با توجه به شرایط بازار و رقابت میان خودروهای وارداتی، این قیمت می‌تواند برای خریداران جذاب باشد. بی ام کارز به عنوان نماینده گروه بهمن، مسئولیت تحویل این خودروها را بر عهده دارد و به زودی مشتریان می‌توانند خودروهای خود را دریافت کنند.

جدول قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید ویژه شهریور 1403

نام خودرو قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان) قیمت نهایی (تومان)
هاوال H6 هیبرید ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی هاوال H6 هیبریدی

هاوال H6 هیبرید به عنوان سومین نسل از این مدل، در بازار چین با استقبال خوبی مواجه شده و اکنون با ویژگی‌های فنی و امکانات مدرن، به بازار ایران وارد می‌شود. این خودرو با موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و موتور الکتریکی، مجموع قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت DHT به کار رفته در این خودرو، امکان رانندگی بهینه و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای رانندگان فراهم می‌آورد.

هاوال H6 هیبرید با امکانات و تجهیزات ایمنی متنوعی عرضه می‌شود که شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم رانندگی خودکار سطح ۲، ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، پایش خستگی راننده و کنترل کشش و پایداری است. این امکانات به افزایش ایمنی و راحتی در رانندگی کمک می‌کند و می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را برای رانندگان فراهم آورد.این خودرو در بازار ایران با رقبایی همچون لاماری ایما HEV و تیگو 7 پرو e پلاس مواجه است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد