موضوعات داغ

قیمت نهایی کوراندو وارداتی مشخص شد: جزئیات و شرایط تکمیل وجه + جدول شهریور 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت بی ام کارز به عنوان واردکننده خودروهای سانگ یانگ کوراندو و زیر مجموعه گروه بهمن، قیمت نهایی این خودرو را اعلام کرد. این خودرو که به تازگی به سامانه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده، در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل به بازار ایران عرضه می‌شود.

در خردادماه، کوراندو وارداتی به عنوان یکی از خودروهای جدید در بازار ایران معرفی شد. این خودرو که نسل جدید آن به عنوان کی جی موبیلیتی کوراندو شناخته می‌شود، در حال حاضر در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل به فروش می‌رسد. قیمت‌های علی الحساب این خودروها در زمان ورود به کشور اعلام شده بود و حالا قیمت‌های نهایی به شرح زیر است:

جدول قیمت نهایی کوراندو 2023

نام خودرو قیمت علی الحساب (تومان) قیمت نهایی (تومان)
کوراندو تک دیفرانسیل ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوراندو دو دیفرانسیل ۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی کوراندو

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ TGDI قرار دارد که توان تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این خودرو از طریق جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین، کوراندو در دو نسخه دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک (AWD) به بازار عرضه می‌شود.

از جمله امکانات این کراس اوور می‌توان به ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سنسور پایش باد تایر (TPMS)، دوربین دنده عقب، سنسور نور، و ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای اشاره کرد. همچنین، نسخه‌های تک دیفرانسیل این خودرو به امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی و رانندگی خودکار بین خطوط مجهز هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد