موضوعات داغ

اطلاعیه آرین دیزل به مناسبت دوازدهمین سالگرد تأسیس این شرکت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز با افتخار و شادی، دوازدهمین سالگرد تأسیس شرکت آرین دیزل را جشن می گیریم. شرکت آرین دیزل با تالش و تعهد بی وقفه به ارائه محصوالت و خدمات باکیفیت در صنعت خودروهای تجاری، توانسته است جایگاه ویژهای در بازار خودروهای تجاری به دست آورد و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شود.

شرکت آرین دیزل در سال 1391 با هدف تحول در صنعت خودروهای تجاری تأسیس شد. از تولید نخستین محصول تا به روزترین فناوریها، آرین دیزل همیشه تالش کرده تا نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند و به اعتماد آنان پاسخ دهد.

پس از تأسیس در سال ،1391 آرین دیزل با تعریف استانداردهای جدید در کیفیت، رضایت و ارزش مشتری، تبدیل به نیرویی محرک در بخش خودروهای تجاری شد. یک سال پس از تأسیس شرکت، آرین دیزل شراکت خود با Motors JAC را شروع و در سال 1393 واردات خودروهای تجاری سبک با برند JAC را آغاز کرد. سبد اولیه محصولات آرین دیزل دربرگیرنده محصوالتی از سری N شرکت JAC شامل کامیونتهای 5/6 تن، 6 تن، 7/5 تن و /2 8 تن بود.

با توسعه شرکت، بلندپروازی های آرین دیزل ادامه پیدا کرد و تصمیم بر آن شد که آرین دیزل صرفاً واردکننده این محصوالت تجاری نباشد، بلکه در راستای تولید محصوالت نیز قدم بردارد. این تفکر منجر به خرید سایت تولیدی شهرستان خمین شد. علیرغم چالشهای موجود در بخش تولید، آرین دیزل سه محصول تجاری سبک JAC – کامیونتهای 60N، 85N و 90N – و همچنین ون Sunray را به بازار معرفی کرد.

سه سال بعد و در پی آغاز همکاری راهبردی با شرکت SHACMAN، آرین دیزل تحت برند SHACMOTO وارد حوزه خودروهای تجاری سنگین شد. این همکاری موجب شد تا آرین دیزل محصوالتی از قبیل کشنده تک محور 5000X، کامیون باری جفت محور L5000X و همچنین کامیون کمپرسی جفت محور D5000X را به سبد محصولات خود اضافه کند و حضور خود در بازار خودروهای تجاری را استحکام بخشد.

امروز آرین دیزل تبدیل به یک سازمان چند وجهی در صنعت خودروهای تجاری شده است و دارای شبکه فروش و خدمات پس از فروش با 30 نماینده در سرتاسر کشور است. از دستاوردهای اخیر آرین دیزل می توان تبدیل شدن به دومین تولیدکننده خودروهای تجاری سبک در سال 1401 و 1402 از حیث تعداد فروش و تولید را نام برد. مطمئناً بدون کمک 300 متخصصی که در حال حاضر در آرین دیزل مشغول به خدمت هستند، دستیابی به چنین اهدافی میسر نبود.

با نگاه به آینده، آرین دیزل تمرکز خود را بر روی توسعه سبد محصوالت قرار داده است و تصمیم به معرفی یک کشنده اقتصادی و همچنین یک کشنده مدرن و زیبا با همکاری شرکت SHACMAN و 4 محصول جدید در بخش کامیونتها با همکاری شرکت JAC در آیندهای نزدیک گرفته است. این شرکت مشتاقانه درانتظار پروژه های آتی خود است و متعهد است که تعالی را در کلیه جنبه های عملیات خود سرلوحه امور قرار دهد.

در شرکت آرین دیزل ما به ارزشهایی چون کیفیت، نوآوری، و مشتری مداری پایبند هستیم. این ارزشها نه تنها در محصوالت و خدمات ما بلکه در تعامالت روزمره با مشتریان، همکاران، و شرکای تجاری تجلی می یابند. ما اعتقاد داریم که موفقیت پایدار از تعهد به این اصول حاصل میشود.

در این لحظه ویژه، مایلیم از همه مشتریان، کارکنان، و شرکای تجاری که ما را در این مسیر همراهی کرده اند، صمیمانه تشکر کنیم. بدون حمایت شما، دستاوردهای ما ممکن نمی بود.

با امید به آینده ای روشنتر، ما به مسیر خود ادامه می دهیم و متعهد به ارائه بهترینها هستیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد