موضوعات داغ

کامیونت های فورس با چه قیمتی در بورس کالا به فروش رسید؟ + جدول تیر 1403

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تالار خودرو بورس کالای ایران امروز شاهد یک عرضه جدید در تالار خودرو بود. در این رویداد، 40 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) با موفقیت عرضه و معامله شدند. این معامله شامل دو مدل متفاوت از کامیونت فورس بود که هر کدام به تعداد 20 دستگاه ارائه شدند.

نخستین مدل عرضه شده، کامیونت فورس با کابین بدون خواب و ظرفیت 6 تن بود که بدون کاربری خاص ارائه شد. برای این مدل، 20 دستگاه عرضه شد که با تقاضای 31 دستگاهی مواجه گردید. شرکت بهمن دیزل به عنوان عرضه کننده این خودروها، قیمت پایانی هر دستگاه را یک میلیارد و 676 میلیون و 75 هزار تومان تعیین کرد. خریداران می‌توانند انتظار تحویل این خودروها را در تاریخ 16 شهریور داشته باشند.

قیمت نهایی این مدل کامیونت فورس، که به رنگ سفید و مدل 1403 ارائه می‌شود، فراتر از قیمت کشف شده در بورس است. خریداران باید علاوه بر قیمت پایه، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده را نیز بپردازند. همچنین، هزینه‌های جانبی به مبلغ 11 میلیون و 520 هزار تومان نیز به قیمت نهایی اضافه می‌شود. این هزینه‌های اضافی شامل مالیات، عوارض شماره‌گذاری، هزینه هوشمندسازی کارت سوخت، بیمه شخص ثالث و سایر موارد مرتبط است.

مدل دوم عرضه شده در این معامله، کامیونت فورس با کابین خوابدار و ظرفیت 6 تن بود که مشابه مدل قبلی، بدون کاربری ارائه شد. برای این مدل نیز 20 دستگاه عرضه شد، اما با تقاضای چشمگیر 60 دستگاهی روبرو گردید که نشان از محبوبیت بالای این مدل دارد. شرکت بهمن دیزل، قیمت پایانی هر دستگاه از این مدل را یک میلیارد و 756 میلیون و 575 هزار تومان اعلام کرد. تاریخ تحویل این مدل نیز همانند مدل قبلی، 16 شهریور تعیین شده است.

قیمت نهایی کامیونت فورس کابین خوابدار نیز شامل هزینه‌های اضافی است. این مدل نیز به رنگ سفید و مدل 1403 ارائه می‌شود و خریداران باید علاوه بر قیمت کشف شده، 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده را بپردازند. همچنین، هزینه‌های جانبی به مبلغ 11 میلیون و 533 هزار تومان نیز به قیمت نهایی اضافه می‌شود که شامل مالیات، عوارض شماره‌گذاری، هزینه هوشمندسازی کارت سوخت، بیمه شخص ثالث و سایر موارد مرتبط است.

جدول عرضه کامیونت های فورس در بورس کالا تیر 1403

نوع فورس بدون خواب 6 تن بدون کاربری فورس خوابدار 6 تن بدون کاربری
تعداد عرضه ۲۰ دستگاه ۲۰ دستگاه
تقاضای شکل رفته ۳۱ دستگاه ۶۰ دستگاه
عرضه کننده بهمن دیزل بهمن دیزل
قیمت پایانی یک میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۷۵ هزار تومان یک میلیارد و ۷۵۶ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان
تاریخ تحویل ۱۶ شهریور 1403 ۱۶ شهریور 1403

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد