موضوعات داغ

غرفه جذاب پرشیا خودرو در نمایشگاه شیراز با معرفی سه مدل اوپل + عکس

عکس مطلب اول

غرفه پرشیا خودرو یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ به حساب می‌آید. این شرکت که محصولات بی‌ام‌و را وارد سامانه یکپارچه کرده، حالا سه مدل اوپل، نیسان ترا و دو کامیونت را به شیراز آورده تا نظر بازدیدکنندگان را به غرفه خود جلب کند.

پرشیا خودرو دو واحد تولیدکننده در سطح کشور ایجاد کرده است. مانیان خودرو در قزوین وظیفه مونتاژ شاسی‌بلند ترا و بونیز خودرو در فارس وظیفه تولید کامیونت‌های ۶ و ۸.۵ تنی را بر عهده دارد. پرشیا خودرو در سالن نرگس میزبان بازدیدکنندگان عزیز است.

محصولات اوپل در نمایشگاه شیراز

مدل‌های کراس‌لند، موکا و کورسای اوپل به همراه پرشیا خودرو وارد نمایشگاه شیراز شده‌اند. از بین این سه مدل، احتمالا نام کراس‌لند تا حدی ناآشنا به نظر می‌رسد. کراس اوور جمع‌وجور Crossland محصول جدید آلمانی‌ها است که از سال ۲۰۱۷ تاکنون روی خط تولید قرار دارد. این ماشین در سال ۲۰۲۰ فیس‌لیفت شده و همین نسخه، با ظاهری جذاب و امروزی‌تر در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. کراس‌لند از همان پلتفرم به‌کاررفته در پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 AirCross استفاده می‌کند. پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور با همراهی گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، وظیفه به حرکت درآوردن چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. شتاب صفر تا صد ۱۰.۲ ثانیه‌ای، حداکثر سرعت ۱۹۸ کیلومتر بر ساعت، تعلیق جلو مک فرسون و تعلیق عقب تورشن بیم، از دیگر مشخصات کراس‌لند هستند.

اوپل کراس‌لند

ترا روی خط تولید مانیان خودرو

ترا با کیت بدنه اسپرت در غرفه پرشیا خودرو ظاهر شده است تا باعث جلب‌توجه بازدیدکنندگان شود. شاسی‌بلند ترا یک خودرو عالی برای آن دسته افرادی است که به زندگی پرانرژی و فعال علاقه‌مند هستند. موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ساخت میتسوبیشی، قلب تپنده ترا به حساب می‌آید که با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جفت شده است. بدین ترتیب، ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور موتور به انتخاب راننده، به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند.

نیسان ترا

کامیونت‌های ۶ و۸.۵ تنی بونیز خودرو

پرشیا خودرو با تأسیس کارخانه بونیز در استان فارس، ورود خود به عرصه ماشین‌های تجاری را اعلام کرد. دو کامیونت ۶ و ۸.۵ تنی محصول فعلی بونیز خودرو هستند. این دو کامیونت از پیشرانه کامینز با کد فنی ISF3.8S5154 استفاده می‌کنند که دارای حجم ۳.۸ لیتر، ۴ سیلندر خطی، ۱۶ سوپاپ، توربوشارژ و اینترکولر است. قدرت این موتور به ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۰۰ نیوتن متر می‌رسد. کامنیونت‌های بونیز در گیربکس ۶ سرعته دستی ایتون (Eaton) و کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک با فنر دیافراگمی نیز با یکدیگر اشتراک دارند. حداکثر ظرفیت محور جلو ۲۷۰۰ کیلوگرم و ظرفیت محور عقب ۵۵۰۰ کیلوگرم، ویژگی‌های دیگر این کامیونت‌ها هستند.

کامیونت بونیز خودرو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد