موضوعات داغ

رونمایی کرمان موتور از کشنده KMC XT در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ + عکس و فیلم

عکس مطلب اول

کرمان موتور در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از نخستین خودرو سنگین خود به نام KMC XT1856 رونمایی کرده است. این کشنده به شرکت چینی شاکمن تعلق دارد که در طول سال‌ها توانسته به سابقه درخشان و شهرت جهانی در تولید کشنده و کامیون دست پیدا کند.

کرمان موتور با عرضه XT1856 رسما ورود خود به حوزه خودروهای سنگین کاری و تجاری را اعلام کرده است. درج لوگوی پرستو در نمای مقابل این کشنده نشان می‌دهد شرکت کرمانی در اقدام خود مصمم بوده و قصد دارد بخشی از بازار خودروهای سنگین را در اختیار گیرد. اضافه شدن کشنده شاکمن به خط تولید کارمانیا می‌تواند کرمان موتور را با سرعت بیشتری به سمت هدف خود سوق دهد.

رونمایی KMC XT1856

مشخصات KMC XT1856

کشنده XT1856 در غرفه کرمان موتور به همراه کاتالوگ رونمایی شده است. طبق اطلاعات مندرج در این سند، این خودرو از پیشرانه ۱۲.۵ لیتری ۶ سیلندر دیزلی کامینز استفاده می‌کند که حدود ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. گیربکس اتوماتیک ساخت شرکت ZF با ۱۲ دنده جلو و ۴ دنده عقب، وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

کشنده kmc tx1856

محصول کارمانیا در بخش جلو از سیستم تعلیق فنر پارابولیک به همراه کمک‌فنر و در بخش عقب از سیستم تعلیق بادی دارای ۴ بالن هوا و سیستم مدیریت هوشمند تولید باد ECAS به همراه میل موجگیر استفاده می‌کند. این ماشین می‌تواند با سرعت ۱۲۰ کیلومتر رانندگی کند و حداکثر ظرفیت حمل بار آن به ۴۴ تن می‌رسد.

سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، TPMS، ورود و خروج بدون کلید، بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده و سرنشین جلو، گرم‌کن آینه‌های جانبی، چراغ‌های LED، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، تاخوگراف، بخاری و کولر درجا، یخچال، شارژر USB و… از دیگر مشخصات اصلی KMC XT1856 هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد