موضوعات داغ

ب ام و iX1 eDRIVE20 به ایران می آید، ارزش گمرکی خودرو تمام برقی ب ام و اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در پی افزایش سقف قیمتی مجاز برای واردات خودروهای برقی به 40 هزار یورو، شاهد ورود محصولات جدید و جذاب برندهای معتبر جهانی به بازار ایران هستیم. از فولکس واگن ID.4 CROZZ و آئودی Q4 و Q5 E-TRON گرفته تا یک نماینده تازه‌نفس از خانواده ب ام و، iX1 eDRIVE20.

این کراس‌اوور الکتریکی، آخرین دستاورد مهندسان ب ام و در عرصه خودروهای پاک است که با قدرت به میدان رقابت گام نهاده است. ب ام و iX1 eDRIVE20 با یک موتور الکتریکی پرقدرت 204 اسب بخاری مجهز شده که می‌تواند گشتاور قابل توجه 247 نیوتن‌متر را به چرخ‌ها منتقل کند.

این خودرو از مجموعه باتری 64.7 کیلووات ساعتی بهره می‌برد که شعاع حرکتی بین 430 تا 475 کیلومتر را برای آن فراهم می‌کند. با چنین برد طولانی، سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری بدون نگرانی از ته کشیدن شارژ باتری میسر خواهد بود.

توضیحات عکس

اما جذابیت‌های ب ام و iX1 eDRIVE20 صرفاً به پیشرانه الکتریکی قدرتمند و باتری با ظرفیت بالا محدود نمی‌شود. این خودرو از تجهیزات ایمنی و رفاهی فراوانی نیز بهره‌مند است که می‌توان به سامانه کنترل پایداری، سیستم ورود بدون کلید، نورپردازی کابین، شارژر وایرلس، ترمز پارک برقی با اتوهولد، کلاستر دیجیتالی، سیستم‌های ترمز پیشرفته و رادارهای کمک راننده متعدد اشاره کرد.

علاوه بر این، امکانات رفاهی دیگری از جمله تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول، دوربین 360 درجه، جک برقی صندوق عقب و آینه‌های جانبی هوشمند نیز در این خودرو گنجانده شده است.

با ارزش گمرکی 35 هزار و 500 یورو، ب ام و iX1 eDRIVE20 گزینه جذابی برای علاقه‌مندان به خودروهای الکتریکی لوکس و پیشرفته به شمار می‌رود. ورود این محصول جدید به بازار ایران، نویدبخش گسترش بیش از پیش خودروهای پاک و صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی است.

جدول ارزش گمرکی خودرو تمام برقی ب ام و

خودرو مدل ارزش گمرکی (یورو) ساخت کشور
BMW iX1 eDrive20 2024 ۳۵,۵۰۰ آلمان

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/10
آخه 35هزار دلار کجاش لوکسه؟؟؟ این خودرو با این قیمتش یک خودروی استاندارد در سطح جهانه.
لامبورگینی وارد نکردن که لوکس میگی