موضوعات داغ

بازگشت میتسوبیشی به ایران، اوتلندر در سامانه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

طی نشست خبری که روز شنبه 6 اردیبهشت 1403 با حضور مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه و تجارت و جمعی از خبرنگاران برگزار گردید، وی در خصوص عرضه مجدد برند میتسوبیشی و حضورش در سامانه یکپارچه خبر داد.

آخرین حضور میتسوبیشی در گذشته مربوط همکاری این برند ژاپنی با شرکت آرین موتور بوده است و این مجموعه به عنوان نماینده میتسوبیشی در ایران شناخته شده است و بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده توسط خودروبانک، برند میتسوبیشی بار دیگر با همکار قدیمی و با مدل اوتلندر به بازار کشورمان باز خواهد گشت و آرین موتور به زودی مراحل نهایی عرضه این خودرو کراس اوور را به صورت CBU (وارداتی) در دستور کار قرار خواهد داد.

معرفی میتسوبیشی اوتلندر 2023

میتسوبیشی اوتلندر 2023 در نظر گرفته شده برای عرضه در ایران مجهز به پیشرانه 1500 سی‌سی توربوشارژ خواهد بود و گیربکس این خودرو از نوع CVT است.

طراحی اوتلندر جدید، زاویه‌دار و مملو از خطوط تیز و تند است که به آن ظاهری جذاب و مدرن بخشیده است. جلوپنجره و چراغ‌های جلوی این خودرو دارای طراحی خاص و متمایزی هستند که تازگی و شخصیت منحصربه‌فردی را به این مدل اعطا می‌کنند. در کابین اوتلندر 2023 نیز از مواد با کیفیت و صندلی‌های چرمی استفاده شده تا فضایی آرام‌بخش و لوکس را برای سرنشینان فراهم آورد.

علاوه بر این، صفحه کیلومتر دیجیتال، دوربین دید عقب، سیستم صوتی با کیفیت بالا و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی دیگر، از جمله ویژگی‌های درون کابین این خودرو محسوب می‌شوند. که قابلیت شبیه‌سازی 8 دنده را دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده قبلی از گمرک، احتمالا شرکت آرین پارس موتور قصد دارد تا 4 تیپ متفاوت از اوتلندر 2023 را با آپشن‌های متنوع به بازار ایران عرضه کند. این تیپ‌ها شامل L-Line، M-Line، H-Line و P-Line هستند که هر یک از آن‌ها دارای ارزش گمرکی متفاوتی در محدوده 18.8 تا 19.2 هزار یورو (معادل 1.139 تا 1.160 میلیارد تومان) هستند.

در مجموع، می‌توان گفت که بازگشت میتسوبیشی اوتلندر با ظاهر جدید، امکانات رفاهی به‌روز و گزینه‌های متنوع پیشرانه و آپشن، فرصت مناسبی برای خریداران علاقه‌مند به خودروهای شاسی‌بلند در ایران فراهم می‌کند تا این کراس‌اوور ژاپنی را تجربه کنند و شاید روزهای خوش پیش از ممنوعیت واردات را تداعی کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/7
موتور اصلی اوتلندر 2023 در بازار جهانی دوونیم لیتری تنفس طبیعی (با تکنولوژی جدید زمانبندی متغیر سوپاپ بصورت برقی) است. سیستم تعلیق آن آلومینیومی است. خیلی حیفه که بدلایل مختلف اینها رو تغییر بدیم و به ایران بیاریم.
1403/3/12
میتسوبیشی عشقه❤❤😍