موضوعات داغ

تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو با برند Ebro وارد بازار اروپا می‌شوند

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

چری در طول سالیان اخیر، از همکاری برندهای معتبر خارجی برای عرضه خودروهایش در خاک اروپا بهره‌مند شده است. چری به تازگی همکاری خود را با برند اسپانیایی ابرو (Ebro) آغاز کرده است. تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو دو کراس‌اوور جدید چری برای بازار اروپا هستند که با نام‌های Ebro S700 و Ebro S800 وارد بازار اروپا خواهند شد. این خودروها در سایت تولیدی شرکت ابرو واقع در اسپانیا مونتاژ می‌شوند. این کارخانه قبلا در اختیار نیسان بوده است.

برند اسپانیایی Ebro فعالیت خود را در سال 1954 میلادی آغاز کرد. نخستین محصولات این شرکت، خودروهای تجاری بودند که تنها برای رفع نیاز بازار اسپانیا در نظر گرفته شده بودند. طی دهه 1980 میلادی و پس از اصلاحات اقتصادی دولت اسپانیا، این شرکت به تملک گروه نیسان درآمد. با این حال مدتی بعد ژاپنی‌ها Ebro را رها کردند. برند اسپانیایی Ebro طی چندسال گذشته با همکاری شرکای تجاری جدیدی احیا شده است. نخستین محصول این شرکت نسخه متفاوتی از پیکاپ نیسان ناوارا است و دو محصول پس از آن، تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو با نامی جدید خواهند بود.

Ebro

در حال حاضر چری یکی از شرکای برند اسپانیایی Ebro به شمار می‌رود. چری برای آن‌که مشتریان اروپایی با رغبت به سمت خودروهای این برند بروند، جدیدترین مدل‌های تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو را به بازار اسپانیا آورده است. این دو مدل در جریان نمایشگاه خودرو پکن 2024 معرفی شدند و هنوز عرضه آن‌ها در چین آغاز نشده است، اما مشتریان اسپانیایی قادر به خرید و سفارش‌گذاری آن‌ها هستند. تغییراتی در سپر، چراغ‌ها و جلوپنجره مدل‌های جدید رخ داده است و تیگو 8 پرو کابین جدیدی دارد.

هر دو کراس‌اوور ابرو S700 و ابرو S800 با پیشرانه‌های بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژر و هیبریدی 1.5 لیتری توربوشارژر + موتور برقی به بازار اسپانیا عرضه خواهند شد. چری به طور همزمان با برند دی‌آر اتومبیل در ایتالیا و برند Xcite در روسیه برای مونتاژ خودروهایش همکاری دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/8
مگه خرم این آشغالهای چینی رو بخرن
1403/3/9
خودروچریتیگو8برقی ایمیل امده که به نام من هست