موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک با تسهیلات ۱۸ ماهه و تحویل ۹۰ روزه + جدول مرداد ۱۴۰۳

عکس مطلب اول

مکث موتور از شرایط فروش غیرنقدی پیکاپ کلوت دنده‌اتوماتیک در مردادماه ۱۴۰۳ رونمایی کرد. این طرح با تسهیلات ۱۸ ماه و از روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه آغاز می‌شود.

پیکاپ دو دیفرانسیل مکث کلوت با قیمت پایه حدود ۱ میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان به عرضه درآمده است. در طرح فروش جدید مکث موتور، قیمت خودرو برای مصرف‌کننده به طور دقیق ۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان اعلام شده، هرچند این مبلغ به یک‌باره از مشتری دریافت نمی‌شود.

در صورت شرکت در این طرح، متقاضی می‌بایست در ابتدا مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کند. پس از تأیید پرداخت تسهیلات توسط بانک، مابقی پول یعنی مبلغ تقریبا ۲۱۵ میلیون تومان نیز در زمان صدور دعوت‌نامه از متقاضی طلب می‌شود.

تسهیلات ۱۸ ماهه طرح فروش کلوت اتوماتیک به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۳۷۳ میلیون است. مبلغ هر قسط در ۹ ماه اول حدود ۹۱ میلیون تومان و مبلغ هر قسط در ۹ ماه دوم حدود ۸۹ میلیون تومان خواهد بود. خودرو پس از ۹۰ روز کاری به خریدار تحویل داده می‌شود.

مکث کلوت اتوماتیک، یک پیکاپ دو دیفرانسیل دو کابین با موتور ۲.۴ لیتری است که ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مشخصات به واسطه گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، روی چهار چرخ ماشین اعمال می‌شود. جزئیات شرایط فروش این خودرو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش کلوت اتوماتیک با تحویل ۹۰ روزه در مرداد ۱۴۰۳

نام خودروکلوت اتوماتیک
قیمت پایه۱.۹۳۵.۳۹۲.۴۰۰ تومان
قیمت مصرف کننده۲.۲۸۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت اول در زمان ثبت نام۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
پرداخت دوم در زمان صدور دعوتنامه۲۱۵.۶۰۰.۰۰۰ تومان
مبلغ تسهیلات۱.۳۷۳.۴۰۰.۰۰۰ تومان
تعداد اقساط۱۸ ماهه
مبلغ هر قسط در ۹ ماه اول۹۱.۲۹۴.۱۷۶ تومان
مبلغ هر قسط در ۹ ماه دوم۸۹.۴۶۱.۷۵۰ تومان
موعد تحویل۹۰ روز کاری

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد