موضوعات داغ

آرین دیزل با محصولات تجاری شکموتو و جک به نمایشگاه خودرو شیراز 1403 آمد + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

زیرشاخه تجاری هولدینگ آرین موتور یعنی آرین دیزل، غرفه جداگانه‌ای در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 داشت. محصولات تجاری از برندهای شکموتو و جک توسط آرین دیزل در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 به معرض نمایش گذاشته شدند. آرین دیزل سه محصول از شکموتو را در بخش خودروهای سنگین به تولید می‌رساند و کامیونت‌های جک نیز توسط این شرکت به بازار کشورمان عرضه می‌شوند.

محصولات سری X5000‌ شکموتو، بخش خودروهای سنگین آرین دیزل را تشکیل می‌دهند. کشنده شکموتو X5000، کامیون باری شکموتو X5000L و کمپرسی شکموتو X5000D سه محصول خانواده سنگین آرین دیزل در حال حاضر هستند. کشنده شکموتو X5000‌ با دارا بودن موتوری به قدرت 520 اسب‌بخار، یکی از قوی‌ترین کشنده‌های مونتاژ داخل به حساب می‌آید. کامیون شکموتو X5000L و کمپرسی شکموتو X5000D نیز از پیشرانه مشترکی به قدرت 450 ‌اسب‌بخار بهره‌مند هستند. آرین دیزل این خودروها را با کاربری‌های مختلف همچون کمپرسی حمل بار و تانکر به نمایشگاه خودرو شیراز 1403 آورده بود.

شکموتو

بخش دیگری از غرفه آرین دیزل، به کامیونت‌های جک اختصاص داشت. آرین دیزل کامیونت جک را در سه نوع 6، 8.5 و 9 تن به تولید می‌رساند. برای آشنایی بیشتر مخاطبان با این کامیونت، آرین دیزل کامیونت جک را با کاربری‌های مختلف در غرفه خود حاضر می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاربری آتش‌نشانی و بالابر اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر غرفه آرین دیزل که توسط خودروبانک تهیه شده‌اند را مشاهده نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد