موضوعات داغ

آرین پارس موتور با انبوهی از محصولات وارداتی و مونتاژی جدید به نمایشگاه خودرو شیراز 1403 آمد + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

آرین پارس موتور با غرفه‌ای بزرگ و متنوع در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 حاضر شد. این شرکت انبوهی از محصولات مونتاژی و وارداتی جدید خود را به این رویداد آورده بود. از جمله خودروهای جدید و جذاب آرین پارس موتور، می‌توان به محصولات میتسوبیشی اشاره کرد که بار دیگر به ایران بازگشته‌اند. نسل جدید میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی اوتلندر در صف واردات به ایران توسط آرین پارس موتور قرار دارند و به زودی این دو خودرو محبوب را در کشورمان خواهیم دید.

میتسوبیشی اوتلندر جدید در قالب دو تیپ 5 و 7 نفره به بازار ایران می‌آید. هر دو نسخه از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه سیستم هیبریدی خفیف بهره می‌برند که حداکثر راندمان آن‌ها ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس CVT‌ با هشت دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد.

میتسوبیشی ASX

دیگر محصول جدید و وارداتی آرین پارس موتور، میتسوبیشی ASX است که نسخه کوچکتر و اسپرت میتسوبیشی اوتلندر به حساب می‌آید. این خودرو برخلاف برادر بزرگتر خود، از موتور دولیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند. این پیشرانه بسته به تیپ و سفارش‌گذاری، 148 تا 150 اسب‌بخار قدرت و 197 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت این خودرو نیز از جعبه دنده اتوماتیک CVT همانند مدل‌های پیشین استفاده می‌کند. میتسوبیشی ASX جدید در قالب دو تیپ تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل به بازارهای جهانی عرضه شده است.

لاماری ایما

دیگر خودرو جدید آرین پارس موتور برای مشتریان، کراس‌اوور تمام الکتریکی لاماری ایما EV بود. این خودرو نسخه تمام برقی لاماری ایما و سومین تیپ این خودرو در بازار کشورمان به شمار می‌آید. با راه‌اندازی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای الکتریکی، آرین پارس موتور نیز تصمیم گرفته است تا لاماری ایما برقی را در کشورمان عرضه کند. البته عرضه نسخه درون‌سوز و هیبریدی این خودرو نیز همچنان توسط آرین موتور انجام خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به غرفه آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو شیراز را که توسط خودروبانک تهیه شده‌اند، مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد