موضوعات داغ

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ + عکس

عکس مطلب اول

کرمان موتور با سبد کامل از محصولات وارد بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز شده است. این شرکت همچنین از نخستین کشنده به نام KMC XT1856 رونمایی کرده که نخستین خودرو کار و تجاری کرمانی‌ها به حساب می‌آید.

در غرفه کرمان موتور همچنین پیکاپ T8 و نسخه جدید فول آپشن آن یعنی KMC T9 و همین‌طور کراس اوور جدید KMC A5، سدان‌های کی‌ام‌سی ایگل، کی‌ام‌سی J7 و کراس اوورهای کی‌ام‌سی X5 و بک X3 پرو و پلاگین هیبرید KMC JS6 به منظور بررسی نزدیک در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته‌اند.

کی‌ام‌سی XT1856

کشنده XT1856 محصولی از شرکت چینی شاکمن است و روی خط تولید کارمانیا قرار می‌گیرد. این ماشین از پیشرانه ۱۲.۵ لیتری ۶ سیلندر کامینز و گیربکس اتوماتیک ZF استفاده می‌کند. حدود ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰۰ نیوتن متر گشتاور مشخصات پیشرانه، و ۱۲ دنده جلو و ۶ دنده عقب مشخصات گیربکس را تشکیل می‌دهند. کشنده کرمان موتور از قابلیت حمل بار ۴۴ تن برخوردار بوده و می‌تواند تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

کشنده XT1856

کی‌ام‌سی ایگل

سدان ایگل (Eagle) نخستین خودرو غیرمونتاژی و در واقع اولین محصول ملی کرمان موتور است و جایگاه و اهمیت خاصی نزد این خودروساز کرمانی دارد. ایگل را می‌توان نسخه ایرانیزه شده و تغییریافته جک J4 در نظر گرفت که ظاهری به‌روز و همه‌پسند دارد. این ماشین از موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور بوده و این مشخصات را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو وارد می‌کند. صرف‌نظر از مزایای متعدد گیربکس CVT، از آنجا که این سیستم محبوبیت چندانی نزد رانندگان ندارد، کرمان موتور وعده عرضه گیربکس اتوماتیک را برای ایگل داده است.

تکی‌ام‌سی T9

نسخه فول آپشن کی‌ام‌سی T9

کی‌ام‌سی T9 تمام انتقادهای وارده بر پیکاپ T8 را برطرف کرده و به عنوان پیکاپ پرچم‌دار کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز ظاهر شده است. این ماشین نه‌تنها چهره جذاب‌تری نسبت به برادر قدیمی‌تر خود دارد، بلکه از لحاظ قوای محرکه و تجهیزات نیز در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. پیکاپ KMC T9 با موتور ۲ لیتری توربوشارژ کار می‌کند که به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک وصل شده است. حدود ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور موتور از طریق این گیربکس به چهار چرخ وارد می‌شود و T9 را به یک محصول دو دیفرانسیل آفرودی تبدیل می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/25
کیفیت مونتاژ پایین