موضوعات داغ

کراس اوور تمام برقی BMW iX1 در سامانه عرضه خودروهای برقی قرار گرفت

عکس مطلب اول

با ازسرگیری واردات خودرو، پرشیا خودرو تصمیم گرفت مدل‌های مختلف این برند آلمانی را وارد کند. تاکنون بی‌ام‌وهای متعددی در سامانه یکپارچه جانبازان به عرضه درآمده، ولی این بار iX1 eDrive20 به همراه کاتالوگ در ویترین سامانه عرضه خودروهای برقی ظاهر شده است. مهم‌ترین مشخصات این کراس اوور تمام برقی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

مشخصات فنی بی ام و ix1

بی ام و iX1 یک شاسی‌بلند تک‌دیفرانسیل (FWD) است که قوای محرکه خود را از پیشرانه برقی ۱۵۰ کیلوواتی دریافت می‌کند. به عبارت دیگر، این پیشرانه ۲۰۴ اسب بخار قدرت داشته و حداکثر گشتاور آن به ۲۴۷ نیوتن متر می‌رسد. به لطف نیروی موتور، iX1 می‌تواند در عرض ۸.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت خودرو به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

باتری ۶۸ کیلووات ساعتی به‌کاررفته در BMW iX1 در صورت شارژ کامل از پیمایش مسافت ۴۴۰ کیلومتر پشتیبانی می‌کند. این باتری با استفاده از کابل معمولی در مدت‌زمان ۴.۵ ساعت شارژ می‌شود. در صورت استفاده از شارژر سریع، ظرفیت باتری در عرض تنها ۲۹ دقیقه از ۱۰ به ۸۰ درصد می‌رسد.

بی‌ام‌و IX1

تجهیزات ایمنی و رفاهی BMW iX1

طبق کاتالوگ منتشرشده در سامانه، مهم‌ترین تجهیزات ایمنی و رفاهی شاسی‌بلند وارداتی پرشیا خودرو شامل ۶ ایربگ (سرنشینان جلو، جانبی، پرده‌ای)، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل با قابلیت ترمزگیری، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم‌های متنوع کنترل پایداری، سیستم‌های متنوع کمک‌راننده، نمایشگر هدآپ، مانیتور یکپارچه منحنی، سیستم صوتی هارمن کاردن، سیستم ناوبری مخصوص BMW، صندلی‌های برقی با قابلیت تنظیم در ۸ جهت متفاوت و رانندگی در سه حالت مختلف می‌شود.

نمایی از داخل کابین iX1

بد نیست بدانید ارزش گمرکی BMW iX1 حدود ۳۵ هزار و ۵۰۰ یورو است. به احتمال زیاد، پرشیا خودرو این محصول آلمانی را با ضمانت ۵ ساله در دسترس مشتریان قرار دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد