موضوعات داغ

سوزوکی بالنو پلاک ملی شد، محصول وارداتی راسا موتور به خیابان می آید + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سوزوکی بالنو محصول وارداتی شرکت راساموتور خاورمیانه با دریافت پلاک ملی آماده گام نهادن در عرصه بازار خودرویی ایران است.

سوزوکی بالنو، با موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی و قدرت 105 اسب بخار عرضه شده است و یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

در بخش طراحی چراغ‌های جلو با ترکیبی از خطوط خمیده و تیز، جلوپنجره یکپارچه و مه‌شکن‌های ساده اما زیبا، هارمونی خوبی را در نمای جلو خلق می‌کنند. نمای جانبی نیز با فرورفتگی‌های هوشمندانه، از ظاهر صرفاً اقتصادی فاصله می‌گیرد و چراغ‌های عقب مدرن، ظاهر این هاچ‌بک را کامل می‌کنند.

در کابین سوزوکی بالنو ترکیب رنگی دوگانه مشکی و آبی، فرمان دی‌کات با دکمه‌های کنترلی، داشبورد سه‌تکه و صفحه نمایش 9 اینچی سیستم سرگرمی، فضای مناسبی را برای سرنشینان این هاچبک وارداتی ایجاد نموده است. فضای صندوق عقب 318 لیتری و امکان تا کردن صندلی‌های عقب نیز، کارایی بالنو را در زمینه حمل‌ونقل بار تضمین می‌کنند. این هاچ‌بک تنها 5.4 لیتر بنزین را در هر 100 کیلومتر پیمایش می‌سوزاند که آن را به یکی از سبزترین و صرفه‌جوترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل می‌نماید.

با تمام این ویژگی‌های، بی‌تردید سوزوکی بالنو می‌تواند گزینه مناسبی برای طیفی از مشتریان ایرانی باشد؛ چه آنان که به دنبال خودرویی خوش چهره و در عین حال صرفه‌جو هستند و چه خریداران جوان که به خرید یک خودرو هاچ‌بک به روز و البته نیمه اقتصادی فکر می‌کنند. با ورود این محصول جدید سوزوکی به خیابان‌های ایران، شاهد گستردگی بیشتر طیف انتخاب برای مصرف‌کنندگان خودرو در کشور خواهیم بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/3/8
با اصالت ژاپنی 😍