موضوعات داغ

گران ترین نسخه تانک گرت وال موتور رونمایی می شود، عرضه تانک 800 تا پایان سال 2024 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس گفته لی رویفنگ، مدیر ارشد رشد شرکت گرت وال موتور، قرار است تانک 800 تا پایان امسال رونمایی شود. بزرگترین شاسی‌بلند این برند تا کنون، تانک 800 مدل نماد این برند خواهد بود.

اغلب درباره سرعت چین صحبت می‌شود، اما تانک 800 به تنهایی میانگین را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. نخستین باری که این خودرو دیده شد، در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 بود و از آن زمان تا زمانی که عکس‌های جاسوسی آن در اوایل امسال منتشر شد، اطلاعات کمی درباره آن شنیده شده بود. دلیل اینکه این خودرو این قدر طولانی شده دشوار است، زیرا خودروی نمایش داده شده در شانگهای آماده تولید به نظر می‌رسید. عکس‌های جاسوسی از صفحه نمایش نشان می‌دهد که تانک 800 آینده چگونه خواهد بود و تفاوت چندانی با خودرویی که در سال 2021 به نمایش درآمد، ندارد.

تانک 800 در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 در چین به نمایش درآمد.

همانند تانک 700 های4-تی که در حال حاضر مدل نمادین برند تانک است، احتمالاً تانک 800 نیز به عنوان یک پلاگین هیبریدی معرفی خواهد شد. با توجه به اینکه تانک 800 یک خودروی بزرگتر خواهد بود، احتمالا از همان سامانه نیرومحرکه استفاده می‌کند. این بدان معنی است که سامانه پلاگین هیبریدی های4-تی بر پایه یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر V شکل بنا شده است، نه واحد 2.0 لیتری باقی محصولات تانک. در تانک 700 های4-تی، این موتور با یک موتور الکتریکی P2 جفت شده که خروجی ترکیبی 385 کیلووات و گشتاور حداکثر 800 نیوتن‌متر دارد. این خودرو از یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک که برای هیبریدی‌ها بهینه شده استفاده می‌کند. یک موتور الکتریکی جلو قدرت تا 120 کیلووات و گشتاور 400 نیوتن‌متر را فراهم می‌کند. در همین حال، موتور بنزینی طولی 265 کیلووات قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. احتمالاً باتری همان واحد 37.1 کیلووات ساعتی سولت خواهد بود که در تانک 700 های4-تی استفاده می‌شود.

در حال حاضر اندازه تانک 800 اعلان نشده اما از نظر کلاس ابعادی یک شاسی بلند بزرگ است و احتمالاً حدود 5.2 متر طول دارد. با ظاهری شبیه به یک تانک 500 بزرگ‌شده، این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 با رنگ آمیزی بنفش و طلایی حالتی باشکوه داشت. بدنه آن کاملاً جعبه مانند است و در جلو طرحی گرد از چراغ‌های ال ای دی درون کلاستر چراغ‌ها وجود دارد و جلوپنجره آن نیز دارای میله‌های عمودی قوی است.

گران ترین نسخه تانک رونمایی می شود

عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهد که داخل آن شبیه به تانک 500 است و دارای یک داخل قهوه‌ای تیره به همراه تزئینات چوبی است. این خودرو دارای یک نمایشگر هد آپ است. چیدمان کلی کنسول میانی بسیار شبیه به تانک 500 با یک اهرم دنده حجیم و یک انتخاب‌گر حالت رانندگی گردان است. به نظر می‌رسد در داخل آن تزئینات کرومی قابل توجهی وجود دارد و کابین آن به نظر فضای زیادی دارد. ممکن است تانک 800 یک خودروی شش یا هفت نفره باشد که یک امر تازه برای این برند خواهد بود.

قیمت‌ها احتمالاً از حدود 500،000 یوان (69،200 دلار آمریکا) آغاز می‌شود. با سیستم تعلیق هوا و دوبل ویشبون جلو و عقب، تانک 800 باید توانایی قابل قبولی در آفرود داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد