موضوعات داغ

چرا پیکاپ موسو بخریم؛ ۱۰ دلیل برای خرید پیکاپ موسو گرند خان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ موسو گرند-خان، جدیدترین محصول صنایع خودروسازی ایلیا به عنوان یک پیکاپ قدرتمند محسوب می‌شود، پیکاپی با توان ۲۲۵ اسب بخار و دارای بزرگ‌ترین فضای بار بین پیکاپ‌های موجود در بازار.

صنایع خودروسازی ایلیا در آبان ماه ۱۴۰۳، دومین مرحله فروش پیکاپ موسو گرند-خان را آغاز کرده و حالا به بررسی ۱۰ دلیل برای انتخاب گرند- خان کره‌ای از برند سانگ یانگ با نام آشنای «موسو» می‌پردازیم:

1- پیکاپ موسو گرند-خان، تنها پیکاپ کره‌ای در بازار ایران است.

2- پیکاپ موسو گرند- خان نسبت به سایر رقبا لوکس‌تر است. چرا که مجهز به تجهیزات داخلی با کیفیت بالا مانند صندلی‌های برقی با پوشش چرم، سانروف، گرمکن و سردکن صندلی است.

۳- این پیکاپ مجهز به ۴ رادار ایمنی هوشمند است.

۴- موسو گرند-خان در بازارهای جهانی از جمله انگلیس، ترکیه، استرالیا و کشورهای آمریکای لاتین حضور مداوم و مؤثر دارد.

۵- شاسی چهارلایه فولادی سبک این پیکاپ که ۷۹ درصد آن را استیل تشکیل داده، قابلیت کشسانی مناسبی در شرایط آفرود دارد.

۶- موسو گرند-خان محصول برند کره‌ای (SSANGYONG)KGM است که نقاط اشتراک زیادی با خودروی شاسی بلند لوکس رکستون G4 دارد و روی پلتفرم SUV ساخته شده است.

۷- کیفیت و دوام فنی بالای این خودرو به واسطه ۷۰ سال تجربه خودروسازی شرکت سانگ یانگ کره جنوبی تضمین شده است.

فضای داخلی پیکاپ موسو گرند خان

۸- این پیکاپ جایگزینی مناسب در غیاب خودروهای SUV برای کسانی است که می‌خواهند یک محصول با کیفیت و لوکس داشته باشند.

۹- راحتی فضای داخلی این خودرو از جمله ردیف دوم صندلی‌ها و زاویه پشتی صندلی آن به واسطه طراحی و ساخت بر روی پلتفرم خودروی شاسی بلند لوکس رکستون G4باورنکردنی است.

۱۰- این پیکاپ یک مدعی جدی در بازار خودروهای آفرود است. چرا که سیستم تعلیق مناسب آفرود به‌واسطه وجود تعلیق جناغی دوبل و کمک فنرهای پیچشی در محور جلو و تعلیق مولتی لینک پنج مفصلی در محور عقب، تجربه‌ لذت‌بخشی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا در شرایط پیش فروش این خودرو، کیفیت فنی و گارانتی خودرو را ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر اعلام کرده است و این به معنی کیفیت بالا و اطمینان خاطر از کیفیت محصول است.

متقاضیان خرید اولین پیکاپ کره‌ای بازار خودروی ایران می‌توانند با مراجعه به وبسایت صنایع خودروسازی ایلیا، پیکاپ موسو گرند- خان درخواست خرید خود را با انتخاب نمایندگی صنایع خودروسازی ایلیا ثبت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد