موضوعات داغ

داخلی سازی در کی ام سی ایگل، همکاری شرکت کرمان موتور با صنعت قطعه سازی ملی + اینفوگرافیگ

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

کی‌ام‌سی ایگل، نام اولین خودروی بومی سازی شده شرکت کرمان موتور است. سدان جدید کرمان موتور که توسط کارشناسان این شرکت و با همکاری گسترده قطعه‌سازان مطرح کشور، به بازار عرضه می‌شود.

برای طراحی و تولید این خودرو از پلتفرم PS1، اولین پلتفرم اختصاصی شرکت کرمان موتور، استفاده شده است و با تغییرات و به‌روزرسانی‌های انجام شده، یک سدان متوسط و اقتصادی محسوب می‌شود.

کی‌ام‌سی ایگل در بخش‌های قوای محرکه، سیستم انتقال قدرت، کنترل و تعلیق، برق رسانی، تجهیزات داخلی و خارجی و قطعات بدنه از تولیدات صنعت ملی قطعه‌سازی کشور بهره می‌برد.

نسخه برقی KMC EAGLE مراحل توسعه را پشت سر گذاشته و تا پایان سال تجاری سازی نهایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت و طراحی و توسعه نسخه هیبریدی این خودرو نیز از برنامه‌های کرمان موتور خواهد بود.

داخلی سازی در ایگل

مشخصات فنی ایگل

کی ام سی ایگل، جدیدترین سدان اقتصادی کرمان موتور، نسخه به‌روز شده جک J4 محسوب می‌شود که در بازار داخلی برای رقابت با سدان‌های اقتصادی عرضه شده است. این خودرو با پلتفرم مشابه جک J4 و تغییرات ظاهری، به عنوان نخستین محصول بومی‌سازی شده این شرکت به بازار معرفی شده است.

کی ام سی ایگل دارای موتور 1.5 لیتری با توان 104 اسب بخار، گیربکس CVT و دیفرانسیل جلو است که مصرف سوختی حدود 7 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد. این خودرو با سرعت حداکثر 170 کیلومتر بر ساعت، در بخش فنی شباهت بسیاری به جک J4 دارد، اما با تغییراتی در طراحی ظاهری و داخلی به بازار معرفی شده است. در نمای خارجی، چراغ‌ها و جلوپنجره با طراحی‌های جدیدتر، به همراه خطوط برجسته در بدنه و سپر جلو، نمایی مدرن‌تر و پویا را به آن داده‌اند.

داخل کابین، اگرچه طراحی کلی و فضای کابین مشابه جک J4 است، اما تغییراتی همچون کلاستر دیجیتالی، تودوزی چرم و پارچه، و تریم دو رنگ به آن اضافه شده است. البته، این تغییرات گسترده نبوده و برخی از امکانات مانند سانروف و تهویه مطبوع دیجیتال همچنان غایب‌اند.

با وجود طراحی به‌روز و امکانات بهبودیافته، متریال داخلی ایگل تفاوت زیادی با نسخه قبلی ندارد، اما به دلیل ظاهر مدرن و بهبود یافته‌ای که ارائه می‌دهد، می‌تواند با سایر سدان‌های داخلی همچون دنا پلاس رقابت کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد