موضوعات داغ

تیگو 7 پلاس و تیگو 7 High Energy Edition به زودی عرضه می شوند + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اخیراً اطلاعاتی از منابع رسمی به دست آمده که نسخه‌های جدید چری تیگو 7 پلاس و تیگو 7 High Energy Edition در تاریخ 1 نوامبر عرضه خواهند شد. این دو مدل نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده مدل‌های پیشین خود بوده و در دسته خودروهای بازطراحی‌شده قرار می‌گیرند.

چری تیگو 7 پلاس جدید

چری تیگو 7 پلاس جدید

از نظر ظاهری، چری تیگو 7 پلاس جدید بهبودهایی در طراحی خود دارد. این خودرو به جلوپنجره‌ای بزرگ با طراحی ماتریسی مجهز شده است که با چراغ‌های جلویی مجهز به لنز و جلوپنجره در یک امتداد قرار دارد. ورودی‌های هوا در دو طرف جلو خودرو به آن جلوه‌ای پویا می‌بخشد. از نمای جانبی، طراحی شیشه‌های ردیف سوم خودرو نیز بهینه‌سازی شده است.

در بخش عقب، این خودرو به چراغ‌های یکپارچه جدید مجهز شده که حس انسجام بیشتری به طراحی بخش پشتی می‌دهد. همچنین، دکورهای دوگانه اگزوز حذف شده و در دو طرف عقب خودرو قطعات تزئینی جدیدی اضافه شده است که نمای اسپرت‌تری به خودرو می‌بخشد.

داخل کابین تیگو 7 پلاس

طراحی داخلی و مشخصات فنی

داخل کابین، تیگو 7 پلاس جدید طراحی داخلی مدل فعلی را حفظ کرده و از یک صفحه‌نمایش دوگانه بهره می‌برد که در مرکز آن یک دنده کریستالی قرار دارد. در بخش پیشرانه، احتمالاً این مدل همچنان از موتورهای فعلی بهره‌مند خواهد بود که شامل سه موتور 1.5TCI، 1.5TGDI و 1.6TGDI با توان‌های خروجی به ترتیب 115 کیلووات (154 اسب بخار)، 135 کیلووات (181 اسب بخار) و 145 کیلووات (194 اسب بخار) است.

تیگو 7 High Energy Edition

چری تیگو 7 High Energy Edition

مدل تیگو 7 High Energy Edition بر اساس نسخه ارتقا یافته چری اکسپلورر 06 طراحی شده است. این مدل جدید پس از به‌روزرسانی در طراحی، ظاهر مشابهی با "لندروور کوچک" پیدا کرده است. جلوپنجره آن شباهت زیادی به جلوپنجره خودروهای لندروور دارد و همچنین، حروف انگلیسی چری نیز در بالای آن قرار گرفته است. چراغ‌های روز در دو طرف جلو نیز به سبک پرچم مسابقه طراحی شده‌اند و بر روی جلوپنجره نشان اختصاصی "N" وجود دارد. چراغ‌های اصلی این مدل به صورت دو تکه طراحی شده‌اند و چراغ‌های اصلی در دو طرف پایین قرار گرفته‌اند.

در بخش عقب خودرو، تزئینات متصل به لوگوی چری در مرکز با چراغ‌های عقب به هم پیوسته‌اند. چراغ‌های عقب نیز به سبک پرچم مسابقه طراحی شده‌اند و در دو طرف عقب قطعات تزئینی به منظور تقویت جلوه اسپرت خودرو وجود دارد. در طراحی عقب نیز مشابهت‌هایی با لندروور دیده می‌شود.

طراحی داخلی تیگو 7 High Energy Edition

طراحی داخلی و پیشرانه

طراحی داخلی این مدل به سبک اکسپلورر 06 باقی مانده و شامل یک سیستم تهویه یکپارچه، صفحه‌نمایش معلق و یک صفحه‌نمایش LCD برای داشبورد و کنترل مرکزی است. اطراف اهرم دنده نیز دوباره طراحی و دکمه‌ها به صورت جدیدی مرتب شده‌اند.

در بخش پیشرانه، طبق اطلاعات ثبت شده، این مدل به صورت هیبریدی شارژی و بنزینی عرضه خواهد شد. نسخه هیبریدی از یک موتور 1.5T به همراه یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که به یک سیستم هیبریدی شارژی متصل شده‌اند و موتور 1.5T آن دارای توان خروجی 115 کیلووات (154 اسب بخار) است. باتری‌های ذخیره‌سازی انرژی از نوع لیتیوم فسفات بوده و مصرف سوخت آن 1.27 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. نسخه بنزینی این خودرو نیز از یک موتور 1.6T با توان خروجی 145 کیلووات (194 اسب بخار) برخوردار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد